خبرهای داغ:
کتاب «فلسفه عشق» نوشته ارویک سینگر با ترجمه میثم محمدامینی توسط نشر نو به چاپ سوم رسید.
کد خبر: ۹۱۶۲۰۸۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «فلسفه عشق» نوشته ارویک سینگر با ترجمه میثم محمدامینی به تازگی توسط نشر نو به چاپ سوم رسیده است.

 

چاپ‌های اول و دوم این کتاب، به‌ترتیب مهر و آبان‌ماه سال گذشته به بازار عرضه شدند. «فلسفه عشق» دربرگیرنده چکیده‌ای از محتوا و فهم مولف اثر از مسائل محوری مرتبط با عشق و آمیزش جنسی برای مخاطبان و خوانندگان غیرتخصصی است. به گفته ارویک سینگر، این کتاب خلاصه‌ گزینشی از چشم‌انداز تمام‌نمای اندیشه‌هایی است که طی سال‌ها بر آنها اتکا داشته و تا زمان حاضر صفحات کتابها و مقالات بسیاری را به آنها اختصاص داده است.

مطالب این کتاب در واقع مصاحبه‌هایی هستند که یک تهیه‌کننده رادیویی با سینگر داشته است. مترجم اثر نیز عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

سینگر، استاد فلسفه دانشگاه ام‌آی‌تی است که در این اثر، با ارائه مختصر تاریخ اندیشه‌ها به شکل‌گیری برداشت کنونی بشر امروز از مفهوم عشق و جنبه‌های مختلف آن پرداخته است. این متفکر از دوران جوانی و طی چند دهه دغدغه خود را به پژوهش در حوزه‌های عاطفی و جنسی و معنابخشی آنها به تاریخ و حیات بشری معطوف کرده است. او در این مسیر دو مجموعه سه جلدی مفصل را منتشر کرد که در سه‌گانه نخست هدف او «ماهیت عشق» بود و در سه‌گانه دوم هدفش دست‌یابی به «معنای زندگی» از رهگذر ماهیت عشق بود (ترکیبات داخل گیومه، همان عنوان‌های دو مجموعه سه جلدی سینگر هستند).

چاپ سوم این کتاب با ۱۳۴ صفحه و قیمت ۱۹ هزار تومان عرضه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها