خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی می گوید باید تمام کارهای انسان مبتنی بر شرعیت الهی بوده تا قرین صحت باشد و هیچ گاه مسیر اصلی در منظومه انقلاب از روند خود خارج نشده و این تفاوت اصلی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۴۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد حسین صفار هرندی صبح یکشنبه (13مرداد) در همایش گام دوم انقلاب در بیرجند با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه علاوه بر اینکه کارنامه ۴۰ ساله نظام را ارزیابی می کند، چشم انداز پیش رو را تدوین کرده است. این بیانیه مقطعی نیست و گذشته را به آینده بزرگ پیش رو گره می زند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید به طور مکرر به روح حاکم بر بیانیه پرداخته شود. این بیانیه دفاعیه ای از انقلاب و تفکر انقلاب به روش حیات و زیست اجتماعی است.

 

لزوم دفاع از انقلاب به واسطه تردیدهای برخی انقلابیون است نه رویارویی با دشمن

وی با بیان اینکه شناخت مقوله انقلاب و ایستادن پای این قصه موضوعیت داشته و مهم است، خاطرنشان کرد: امروزه موضوع بر سر رویایی انقلاب با دشمن نیست بلکه حساسیت انقلاب به واسطه تردیدهایی است که برخی انقلابیون نسبت به این راه و روش  دارند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: با کسانی مواجه هستیم که در خطوط انقلاب حضور داشته و جریان ساز بوده اند اما راجع به حقانیت طریق انقلاب تردید کردند بنابراین دفاع از انقلاب برای طراحی آینده موضوع جدی پیدا می کند.

صفار هرندی اظهار کرد: برای موفقیت در گام دوم انقلاب باید جای پایمان را در گام اول محکم کرده باشیم که این امر نیازمند تبیین جریان انقلاب و دستاوردهای آن طی ۴۰ سال گذشته است. گام اول انقلاب به معنی ظهور انقلابی است که هیچ شباهتی به انقلاب های پیشین ندارد.

 

برخی مسئولین بی اعتقادی به نظام را با ظهور ناکامی هایشان فریاد می زنند

وی با بیان اینکه تمام انقلاب های لیبرالیستی، مارکسیستی و سوسیالیستی اتکایی به اومانیسم داشته و لذت گرایی فردی حاکم است، گفت: انقلاب اسلامی انسان را از گرایش های زمین جدا کرده و به پیدا کردن گمشده تاریخ فرا می خواند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی می گوید باید تمام کارهای انسان مبتنی بر شرعیت الهی بوده تا قرین صحت باشد. هیچ گاه مسیر اصلی در منظومه انقلاب از روند خود خارج نشده و این تفاوت اصلی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است.

صفار هرندی با بیان اینکه فاصله بین آرمان های اولیه و واقعیات موجود مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: آرمان حمایت از مستضعفین و محرومین هیچگاه از جلوی چشم نیروهای انقلابی کنار نرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز دست اندرکاران و مسئولانی داریم که رسماً بی اعتقادی به نظام را بلند بلند بیان می کنند و گاهی که مشکلات بالا می گیرد این افراد زبانشان را برای بیان منویات پنهان شان بلند تر می کنند. این افراد در زمانی که ناکامی هایی بر اثر آلودگی ها و فسادهای خودشان ظهور می کند به جای اینکه کمبودهای را در خود پیدا کنند، به نسخه انقلاب نسبت می دهند.

 

دشمن اعتراف می کند انقلاب اسلامی توانمند است

صفار هرندی با بیان اینکه دشمن اعتراف می کند انقلاب اسلامی توانمند است، افزود: انقلاب اسلامی انقلابی کارآمد بوده و طی سال گذشته دستاوردهای خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه رتبه هایی که مصری ها در شاخص های مختلف پیشرفت دارند در مقایسه با ایران عقب هستند، افزود: اگر انقلاب نکرده بودیم در جایگاه امروزی مصر قرار داشتیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در نانوتکنولوژی رتبه چهارم دنیا را داریم که غرب از این امر تعجب کرده است، اظهار کرد: بر اساس گزارش ها رتبه ایران در هوا فضا رتبه یازدهم جهان بوده و رتبه اول شتاب علمی را دارد.

صفار هرندی با بیان اینکه عربستان با پول های سنگینی که هزینه کرده در رتبه های علمی عقب تر از ایران است، افزود: پیشرفت های علمی تا حدی جدی و آشکار شده که دشمن به صورت رسمی می گوید چرا در علم نانو پیشرفت می کنید؟

وی بیان کرد: پیشرفت های علمی ایران منجر به تبدیل شدن کشور به الگویی  برای کشورهای در طبقه چندم تبدیل می شود که این امر غربی ها را آزار می دهد.

صفار هرندی اظهار کرد: ما خودمان را با کسانی مقایسه نمی کنیم که طی سال های گذشته مانند انسان های زالو صفت خون دیگران را مکیده و بزرگ شده اند.

 

آمریکایی ها به فکر سیاست های بازدارندگی افتاده اند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز هیبت و اقتدار نظامی ایران زبانزد است و صفت رویین تن را به آن داده اند، گفت: همچنین امروز آمریکایی ها به فکر سیاست های بازدارندگی افتاده اند.

صفار هرندی ادامه داد: امروز وقتی هواپیمای آمریکایی ها را می زنیم به واسطه نقشی که از هیبت جمهوری اسلامی ایران در تصور دارند، جرات نمی کنند واکنش نشان دهند و نیز دشمن می گوید ایران مانند سایر کشورها نیست و اگر می خواهید وارد جنگ شوید باید تنها برای روز اول جنگ ۲۰ هزار تابوت آماده کنید.

صفار هرندی غربی ها می گویند مشکلات و تحریم ها سال آینده رفع و حباب آن شکسته می شود، اظهار کرد: برخی شرکای آمریکا در لشکرکشی هایش به منطقه آن را تنها گذاشته اند‌.

صفار هرندی با بیان اینکه دشمن اعتراف می کند که ایران ابرقدرت است، گفت: ناملایمت ها و مشکلات پیش رو موقتی بوده و از بین خواهد رفت.

 

هر جا جریان مدافع انقلاب مداخله کرده، مشکلات زیادی مرتفع شده است

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مشکلات تحریم ها را نمی توان انکار کرد اما هر جایی که جریان مدافع انقلاب مداخله کرده، مشکلات زیادی مرتفع شده است.

صفار هرندی بیان کرد: اخیرا قراردادی بین ایران خودرو و صنایع دفاعی بسته شد که بخشی از نیازهای ایران خودرو توسط صنایع دفاعی تامین می شود.

وی با بیان اینکه ۳۱۹ کارخانه ای که طی سال گذشته تعطیل شده طی چند ماه گذشته به چرخه تولید بازگشته است، افزود: پوتین می گوید ایران را ابرقدرت می دانم چراکه توانایی دارید که منویات خود را بر زبان کسانی که هزاران کیلومتر آن سوتر زندگی می کنند، جاری کنند.

 

مسیر تکاپوی جوانان در گام دوم انقلاب توسط رهبری مشخص شده است

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز آمریکا عصبانی بوده چراکه حوزه های نفوذش یکی یکی از چنگش خارج می شوند و این امر مسری است.

صفار هرندی با بیان اینکه ۴۰ سال انقلاب را با افتخار پشت سر گذرانده ایم، افزود: امروز وقتی کانون توطئه داعش روی سرش خراب شد، محصول نگاه حکیمانه رهبری بود.

وی خواستار جوان پروری و میدان دادن به جوانان شد و افزود: گام دوم انقلاب سوار شدن بر گام اول انقلاب بوده که می طلبد مورد توجه واقع شود و مسیر تکاپوی جوانان در مسیر گام دوم انقلاب توسط رهبری مشخص شده است.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری اصل سلامت نظام برای جوانان مهم باشد، اظهار کرد: همچنین رهبری خواستار هستند که منفذهای ورود و خروج فساد بسته شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها