خبرهای داغ:
تیم جهادی پزشکی شهید رهنمون، با همکاری بسیج اصناف شهرستان جهرم به ارائه خدمات به روستا‌های محروم بخش مرکزی پرداختند.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۴۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی آن شهرستان، تیم بهداشتی درمانی بسیجیان جامعه پزشکی، با هدف برگزاری اردوی یک روزه جهادی سلامت، به روستاهای تشک، موردک و گچبرو از توابع بخش مرکزی جهرم اعزام شدند.

سرگرد پاسدار محمد خادمپیر، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم در حاشیه این اردو در مصاحبه با تنویر، اظهار داشت: طرح شهید رهنمون با هدف ارتقاء سلامت در مناطق کم برخوردار در شهرستان جهرم در حال اجرا می باشد.

وی ضمن اعلام رضایتمندی مناطق محروم از خدمات دهی جهادی پزشکی توسط جهادگران بسیجی، افزود: در حال حاضر در شهرستان جهرم یک تیم متشکل از پزشک، پرستار، ماما، بهورز و کارشناس بهداشت روان، با رویکرد روحیه جهادی و بسیجی به مردم محروم روستاهای محروم سراسر شهرستان، خدمات ارائه  می دهند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی در ادامه با اشاره به همکاری کانون بسیج اصناف جهرم در برپایی این اردو، عنوان داشت: جمعی از اعضای شورای کانون بسیج اصناف شهرستان جهرم در قالب کار و فعالیت جهادی، در حاشیه خدمات دهی بهداشتی به مردم روستاهای تشک، موردک و گچبرو،  به ارائه خدماتی از جمله توزیع شکر و بسته های نان، توزیع البسه، حضور آرایشگران خواهر و برادر جهت ارائه خدمت به مردم، با بسیح جامعه پزشکی همکاری نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها