با توجه به نزدیک بودن آغاز یازدهمین المپیاد استعدادیابی سازمان ورزش بسیج:
یازدهمین المپیاد استعدادیابی سازمان ورزش بسیج در 30 مرداد الی1 شهریور المپیاد استعدادیابی برادران و 2 شهریور الی 5 شهریور المپیاد خواهران در شهرستان دامغان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۳۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج، دکتر مهدی میرجلیلی مسئول سازمان ورزش بسیج  بیان داشت که حدود ده سال است که ما در پایگاه­های استعدادیابی و قهرمان‌پروری کار می‌کنیم و برگزاری اینچنین  مسابقات و المپیادهایی باعث شده است تا قوت قلب و ایجاد انگیزه‌ای برای نوجوانان ورزشکار باشد. و حتی برای آن‌هایی که در روستاها و بخش‌های محروم و کم‌برخوردار زندگی می‌کنند ایجاد انگیزه­ای باشد تا این عزیزان بتوانند در این المیپادها و مسابقات بسیج شرکت کنند و مهارت، استعداد و توانمندی خودشان را به عرصه نمایش بگذارند و کارشناسان ما بتوانند استعداها را کشف کنند و آن‌ها را پرورش دهند و به تیم‌های ملی برسانند.

وی عنوان داشت امسال بعد از بررسی ظرفیت های موجود و امکان دسترسی استان میزبان مصوب گردید تا استان سمنان در شهرستان دامغان میزبان یازدهمین دوره المپیاد استعدادیابی برادران و خواهران باشد. همچنین ایشان عنوان داشتند که افتتاحیه این بازیها با حضور مسئولین لشکری و کشوری در در تاریخ 31 مرداد ماه برگزار خواهد شد و این بازیها در5  رشته برادران(جودو- تکواندو- تیراندازی- کاراته- ووشو) و 6 رشته خواهران(تیراندازی- تیروکمان- دو و میدانی- جودو- کاراته- تکواندو) تا  5شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است : که 30 مرداد الی1 شهریور المپیاد استعدادیابی برادران و 2 شهریور الی 5 شهریور المپیاد خواهران در شهرستان دامغان  برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات