مدیر دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر از برگزاری یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با موضوع هیأت و خانواده در قم خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۲۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مهر، مدیر دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر از برگزاری یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با موضوع هیأت و خانواده خبرداد و گفت: این همایش ۱۷ و ۱۸ مردادماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار می‌شود.

محمدحسین طاهری طی گفت‌وگویی، با اشاره به اهمیت برگزاری گردهمایی مسئولان هیأت‌ها در راستای اجرای اقدامات و حرکت‌های مشترک اظهار کرد: مسئولان هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در قالب یازدهمین نشست خود با موضوع هیأت و خانواده ۱۷ و ۱۸ مردادماه در مجتمع یاوران مهدی(عج)، جنب مسجد مقدس جمکران گردهم می‌آیند.

وی اضافه کرد: سخنرانی اساتید مطرح، برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و میزگرد با موضوع هیأت و خانواده، ارائه تجربه مانا و طرح کارا، برپایی مراسم هیأت و پخش فیلم و کلیپ از برنامه‌های اصلی این همایش دو روزه خواهد بود.

مدیر دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر ادامه داد: در حاشیه یازدهمین نشست هیأت‌های محوری و برگزیده کشور فروشگاه تخصصی هیأت و خانواده نیز برپا و محصولات فرهنگی فاخر و مرتبط با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد و در پایان همایش نیز بسته ویژه فرهنگی و کتاب کار نقشه عملیات مدیران هیأت در حوزه خانواده به شرکت‌کنندگان اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع هیأت و خانواده به‌عنوان محور اصلی این همایش مطرح شده است که در این راستا دغدغه‌مند کردن هیأت‌های مذهبی نسبت به موضوع خانواده و توجه ویژه‌تر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه، دنبال خواهد شد.  

طاهری تاکید کرد: بررسی آخرین وضعیت تاثیرات آسیب‌های اجتماعی بر نهاد خانواده، تبیین وظایف هیأت در حوزه‌های تشکیل خانواده و ازدواج، استحکام خانواده، پیشگیری از طلاق، فرزندآوری و فرزندپروری، بررسی نقشه عملیات مدیران هیأت در حوزه خانواده و اهمیت ورود مدیران به بحث خدمات اجتماعی در حوزه خانواده به‌عنوان محورهای فرعی این همایش درنظر گرفته شده است.

وی افزود: معرفی و رونمایی بسته‌توانمندسازی‌معرفتی محرم ۹۸، رونمایی از پوستر هشتمین سوگواره عکس و پوستر هیأت و تجلیل از خدایار بهرامی مؤسس هیأت عاشقان ولایت و رئیس هیأت امنای مسجد امیرالمؤمنین(ع) کهنز شهریار از دیگر بخش‌های یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده خواهد بود.

مدیر دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد سطوح عالی حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عباسی‌ولدی کارشناس مسائل تربیتی، حجت الاسلام احسان بی آزارتهرانی، دکتر امیرحسین بانکی‌پور، از جمله سخنرانان این همایش خواهندبود.

ارسال نظرات