خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : بزرگترین قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هستند .
کد خبر: ۹۱۶۳۲۰۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :  سردار بهمن ریحانی ظهر امروز سه شنبه در آیین  تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه اظهار داشت : ما چهل سالگی انقلاب یعنی چهل سال تلاش برای دفاع از دین و اعتقادات را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: امروزه دشمنان از انقلاب اسلامی هراس دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در گذشته جهان دو قطبی بود ولی انقلاب اسلامی امپراطوری دو قطبی را از بین برد.

این مسئول با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری تصریح کرد: این دیدار نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار ریحانی در ادامه با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی این اقدام را تو دهنی محکمی به امریکا دانست.

وی عنوان کرد: امروز بزرگترین راهبرد برای آمریکا امنیت اسرائیل است و شاهدیم که توان این رژیم در برابر نیروهای فلسطین بسیار کاهش یافته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ملت ایران یک ملت آگاه و نترس است که بزرگترین قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول ادامه داد: دشمنان به دنبال فشار اقتصادی و انزوای سیاسی ما هستند که به لطف الهی و توان داخلی، قدرت ما در منطقه رو به افزایش است.

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه نیز در این آیین اظهار داشت: اولویت اول بسیج خدمت رسانی به مردم است .

وی افزود: معنویت و اخلاق مداری همواره در صدر برنامه های بسیج بوده است.

گفتنی است، در این آیین از زحمات سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی قدردانی و سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه معارفه شد.

ارسال نظرات