سردار حسن زاده گفت: چالش امروز میان ما و دشمن تغییر کرده است و آن ها نگران از دست دادن قدرت خود هستند
کد خبر: ۹۱۶۳۲۸۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان سردار حسن حسن زاده در همایش پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس که در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، بیان کرد: عملیات مرصاد همراه با درس های بزرگی بود که باید به آن ها توجه شود تا بتوان برای ادامه راه و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آنها استفاده کرد.
فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران با اشاره بر فرمایش رهبر معظم انقلاب افزود: امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند باید از گذشته درس گرفت و برای جوانان این راه را تبیین کرد
وی ادامه داد: گام اول انقلاب به پایان رسید و به کوری چشم دشمنان در حالی که آمریکایی ها از سال ۹۵ به صورت مداوم می گفتند که نمی گذاریم ایران چهل سالگی این انقلاب را جشن بگیرد با سربلندی به دشمنان نشانده دادیم که ملت ما برای دفاع از آرمان های خود و شهدا تا پای جان می ایستد.
سردار حسن زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود پیچ و خم هایی که داشت با قوت به راه خود ادامه داد و پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف به دست آورد باید جوانان به این نکته توجه داشته باشند که چالش بین ما و دنیای استکبار از همان روزهای اول انقلاب وجود داشته و ان ها اجازه نمی دادند کوچکترین سلاحی به دست ما برسد بطوریکه ما حتی برای تهیه سیم خاردار مشکل داشتیم اما امروز این چالش به چیز دیگری تبدیل شده است و آن این است که ایران علم و تکنولوژی خود را به کشورهای دیگر و به خصوص کشورهای منطقه صادر نکند
فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران خاطرنشان کرد: دشمنان در روزهای ابتدایی انقلاب منتظر از بین رفتن انقلاب نوپا بودند اما امروز به برکت این انقلاب و ولایت فقیه نگران از بین رفتن کشور و تاج و تخت خود هستند.
وی افزود وظیفه ما امروز سنگین تر شده است چرا که باید جوانان را نسبت به حیله های دشمن آگاه کنیم و امیدواری به نسل جدید بدهیم؛ جوانان باید از وضعیت روزهای ابتدایی انقلاب و آگاه باشند و آمار و ارقام موجود در جریان پیشرفت چشمگیر این انقلاب قراربگیرند.
حسن زاده با اشاره بر بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: هرکس باید از خود بپرسد که برای انقلاب چه کاری انجام داده و در ادامه کار چه نقشی دارد؛امام خامنه ای(مدظله العالی) به جوانان توصیه کردند که اگر میخواهید در گام دوم انقلاب موفق باشید باید به گذشته نگاه کنید و درس بگیرید‌.
وی اظهار کرد: جوانان به تجربه پیشکسوتان نیاز دارند؛ یکی از همین تجربه ها تجربه ی موفق عملیات مرصاد است.
وی با اشاره بر درس های عملیات مرصاد ادامه داد: از جمله درس های عملیات مرصاد می توان به این اشاره کرد که نباید قدمی در مقابله با مستکبران به عقب برداریم و اینکه دشمن هیچ گاه قابل اعتماد نیست.
سردار حسن زاده با بیان اینکه استان سمنان باید برای نقش آفرینی موفق در عملیات مرصاد به خود افتخار کند افزود: استان سمنان باید برای این عملیات یک المان بزرگ در سطح شهر طراحی کند و به آن ببالد.
وی خاطرنشان کرد: در همه ی عرصه های انقلاب اعم از اقتصادی،فرهنگی و سیاسی باید خاکریز بزنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها