فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس،1500 برنامه توسط اقشار مختلف بسیج در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۹۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان زنجان اظهارداشت: روند تجربه چهل ساله انقلاب نشان داده است که همواره روحیه جهاد و شهادت انقلاب اسلامی را رو به جلو برده است.

وی خاطرنشان کرد: هرجا که روحیه جهاد و شهادت بوده است با اقتدار در صحنه های بین المللی خوش درخشیده ایم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با یادآورشدن سرنگونی پهپاد فوق‌پیشرفته آمریکا در مرزهای ایران توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: توان بالای نظامی ایران کارشناسان نظامی جهان را به شگفتی واداشت و قدرت نظامی ایران را در سطح جهانی به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به فتنه انگیزی های دشمنان علیه نظام اسلامی، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با هدف قرار دادن پیشرفته ترین و مدرنترین هواپیمای فوق سری آمریکا، پوزه دشمن را به خاک مالیدند.

این مسئول با اشاره به برخورد با کشتی متخلف دشمن در آب های ایران توسط رزمندگان اسلام،گفت: این موضوع سبب عزت ملی و گواهی بر اقتدار ایران اسلامی شده وموجب شد تا دشمن خیالپردازی نکند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تقویت روحیه جهادی است که ضروری است مسئولان نیز حمایت های لازم را انجام دهند.

سردار کرمی از اجرای یک هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته فاع مقدس توسط بسیجیان با حضور اقشار مختلف و به صورت مردمی خبرداد و گفت:رژه نیروهای مسلح نیز در این هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش وحدت نیروهای مسلح با عنوان طلایه داران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، افزود: این مراسم با حضور پیشکسوتان نیروهای نظامی در زنجان برگزار می شود.

این مسئول از برگزاری همایش زنان ایثارگر در زنجان خبر داد و گفت:کنگره ۳ هزار شهید استان زنجان برگزار می شود.

ارسال نظرات