فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد :

بسیج و مسجد دو عنصر مهم در مقابل تهدیدهای دشمنان هستند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد با بیان اینکه بسیج و مسجد دو عنصر مهم در مقابل تهدیدها و آسیب های دشمنان هستند، اظهار داشت: هر اندازه مساجد و پایگاهها تقویت شوند بنیه فرهنگی جامعه قوی شده وجنگ نرم و رسانه ای دشمن بی اثر خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۵۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همایش ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد در حسینیه عاشقان ولایت ناحیه اشتهارد برگزار شد.

همایش ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های بسیج در شهرستان اشتهارد برگزار شد

سرگرد ترابی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد با اشاره به اهداف این همایش، اظهار داشت : ایجاد هماهنگی و تعامل موثر بین پایگاه های مقاومت بسیج و ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد در راستای تقویت مسجد و بسیج به منظور توسعه دامنه تاثیرگذاری این نهادهای مقدس در جامعه در پاسداری از اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی از اهداف این همایش است.

وی با اشاره به نقش و جايگاه مساجد و ارتباط اين نهاد با بسيج افزود: ائمه جماعات مساجد و هيئت امنا نقش مهمي در جذب بسيج در مساجد دارند، و بسيج و بسيجيان نيز در حفظ مسجد به عنوان يک سنگر مهم ديني و اجتماعي در جامعه نقش مهم و اساسي دارند.

همایش ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های بسیج در شهرستان اشتهارد برگزار شد

وی با بیان اینکه بسیج و مسجد دو عنصر مهم در مقابل تهدیدها و آسیب های دشمنان هستند، اظهار داشت: هر اندازه مساجد و پایگاهها تقویت شوند بنیه فرهنگی جامعه قوی شده وجنگ نرم و رسانه ای دشمن بی اثر خواهد بود.

همایش ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های بسیج در شهرستان اشتهارد برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار