مسئول اردویی،راهیان نور وگردشگری سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان خبر داد:

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور زنجان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

مسئول اردویی،راهیان نور وگردشگری سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از آغاز اعزام کاروان های راهیان نور این استان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور از شهریور ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۶۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

عبدالکریم مرادی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج  بابیان اینکه راهیان نور بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است،اظهار داشت:سپاه انصارالمهدی (عج)استان نیز تلاش میکند تا با توجه به ظرفیت های موجود در استان، حداکثر اعزام با کیفیت مطلوب را ارائه دهد.

وی بابیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور در طول سال انجام می پذیرد،بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، از یکم تاششم شهریورماه سال جاری ،700 نفر از قشربسیج محلات سپاه انصارالمهدی (عج)در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام شده و مدت حضور هر کاروان در مناطق یاد شده، دو روز است.

مرادی بااشاره به اینکه امسال خواهران زنجانی  برای نخستین باربطور جداگانه و در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می شوند،افزود:تعداد14دستگاه اتوبوس از شهرستان های زنجان، ابهر،خدابنده ، ماهنشان، ایجرود، خانواده ایثارگران، بسیج جامعه پزشکی ، رزمندگان عملیات نصرو بسیج کارگری  به این مناطق اعزام خواهند شد.

مسئول اردویی،راهیان نور وگردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) بااشاره به اینکه راهیان نور شمال غرب کشور بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب(( حضور در مناطق مجاهدت های خاموش است)) یادآور شد:استان زنجان نیز 850 شهید در این مناطق تقدیم نظام وانقلاب نموده است.

وی ادامه داد:برگزاری مراسم شبی با شهدا و روایتگری رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های ویژه ای است که برای زائران راهیان نور شمال غرب و غرب کشور صورت می پذیرد.

مرادی خاطرنشان کرد:زائران از یادمان های عملیاتی بانه،سیران بند، بلفت و دوپازا،بوالحسن وسردشت  در استان سنندج بازدید خواهند نمود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای حضور علاقه مندان در این برنامه فرهنگی توسط تمام پایگاه های مقاومت بسیج استان انجام می گیرد، بیان کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا و جانفشانی هایی است که در راه دفاع از ارزش های اسلامی انجام دادند.

لازم به ذکر است سالانه حدود 11 هزار نفر از مردم زنجان در مقاطع مختلف سال در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار