مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت: نصرت الهی و امداد الهی با کسانی است که در مقابل دشمنان قسم خورده مقاومت و مقابله می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۷۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جمع کارکنان آموزشگاه شهید چمران ناجا با اشاره به فرارسیدن روز عرفه اظهار داشت: در این ایام مقدمات عاشورا فراهم می شود و از طرفی باعید سعید قربان مصادف می شود که این اعیاد رنگ و بوی متفاوتی دارد.

نتیجه مقاومت و مقابله با دشمنان، نصرت الهی است

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به انسان ها می دهد همین حاکمیت اسلامی می باشد.

وی با اشاره به مهم ترین اصل حکومت که همان ولایت است اذعان داشت: در وصیت نامه شهدا بیش ترین موضوعی که به آن اشاره شده است، موضوع ولایت و تبعیت از کلام ولایت می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به معجزه انقلاب یادآور شد: به اذعان خود غربی ها که گفته بودند با وجود خباثت های زیاد، این انقلاب دوام نمی آورد و ساقط می شود، اما وقتی به خود آمدند متوجه شدند که پایه های انقلاب محکم شده است.

وی با اشاره به برپایی همایش های مختلف در رژیم صهیونیستی با موضوع علت موفق بودن انقلاب اسلامی ایران گفت: آنها پس از چند همایش به این نتیجه رسیدند که مردم ایران با مردم کشور های دیگر متفاوت اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به این تفاوت ها اظهار داشت: کارشناسان این همایش ها گفتند مردم ایران رابطه ی عمیقی با عاشورا دارند و همین عامل مهمی در مقابله با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به تفاوت دوم گفت: به گفته غربی ها مردم ایران رابطه عمیقی با منجی و ظهور دارند ومنتظر بودن برای این منجی ازعوامل مقابله با استکبار است.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده علیه ولایت فقیه یادآور شد: ولایت فقیه در بین مردم ایران از عوامل اصلی پیروزی انقلاب بوده است و این نهضت با وجود ولایت ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب که جوانان هستند اذعان داشت: جوانان باید میدان دار اصلی این انقلاب باشند، هم چنان که جوانان در ابتدای انقلاب اسلامی میدان دار بودند.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به محور مهم دیگر بیانیه گام دوم انقلاب که مقاومت در مقابل دشمنان است خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای در دشمن شناسی بسیار ضعیف اند وهمان کسانی که روزگاری علیه ما ناتو تشکیل می دادند و عملیات گسترده تروریستی در کشور ترتیب می دادند، امروز حرف از مذاکره و خیر خواهی می زنند و همان عده حرف آنها را می پذیرند.

وی با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی اظهار داشت: از مصادیق مقاومت در مقابله با دشمنان همین کاربود چرا که بعد از این واقعه کشورهای غربی عقب نشینی کردند و جمهوری اسلامی آنها را به طور رسمی تهدید کرد.

حجت الاسلام یوسفی  با اشاره به فرهنگ مقاومت که مهم ترین راه کار برای مقابله با دشمنان است یادآور شد: ملت ما در طول این چهل سال با مقاومت خود در مقابل تمام تحریم ها، توطئه ها و تهدید ها ایستادگی کردند.

وی با اشاره به سرنگون کردن پهباد آمریکا اذعان داشت: امداد الهی در ساقط کردن این پهباد با ما بود چرا که در این مورد هم ما راه کار را در مقابله و مقاومت دیدیم.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره روحیه مقاومت خاطر نشان کرد: نصرت الهی و امداد الهی با کسانی است که در مقابل دشمنان قسم خورده مقاومت و مقابله می کنند.

ارسال نظرات