خبرهای داغ:
دبیراجرایی بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان غربی:
دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان غربی گفت: دهه غدیر تاکنون در کشور مغفول مانده است که باید تغییر رویه داده شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: دهه غدیر از جمله ایام مهم و در عین حال مظلوم کشورمان به شمار می رود به طوری که بین مسوولان استان اراده ای برای گرامیداشت آن دیده نمی شود.

وی اضافه کرد: در آذربایجان غربی ۲۷دستگاه فرهنگی وجود دارد که همه آنها برای فعالیت های مختلف شان ردیف بودجه دارند ولی متاسفانه از عید غدیر خم غفلت می کنند.

این مسوول با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر با پشتیبانی سپاه شهدای استان برنامه ها را اجرا می کند، اضافه کرد: انتظاری که وجود دارد این است که مسوولان در یک حکومت دینی به این قبیل رویدادهای تاریخی بیش از پیش بپردازند‌.

سرایی بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که نه تنها غدیر بلکه قرآن کریم نیز بین مسوولان دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف مهجور مانده است.

وی ضمن تقدیر از امام جمعه ارومیه برای اینکه جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی استان را به برنامه های غدیر اختصاص داد، گفت: چنانچه در جلساتی مهم از جمله شورای اداری این مبحث بررسی شود می توان به نتایج مورد انتظار دست یافت وگرنه همان طور که تاکنون در این زمینه خروجی وجود نداشته است، این رویه ادامه پیدا می کند.

این مسوول گفت: سال گذشته در پنج شهرستان با عنایت سپاه واقعه غدیر بازسازی شد.

وی افزود: در شهرستان ها با کمک ائمه جمعه فعالیت های این بنیاد شکل گرفت ولی متاسفانه فرمانداران در جلسات هماهنگی برنامه ها شرکت نمی کنند.

این مسوول گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی باید راساً در جلسات شرکت کنند تا نشست ها خروجی موردانتظار را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات