ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

برگزاری ویزیت رایگان پزشکی جهت ساکنین روستای کُندر بخش آسارا

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان پزشکی جهت ساکنین روستای کُندر بخش آسارا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۴۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : با حضور پزشک عمومی، کارشناس مامایی و کارشناسان نظام پرستاری استان البرز، خدمات پزشکی و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت، ویزیت و معالجه رایگان پزشکی توسط پزشک و ماما حاضر در برنامه به مردم شریف روستای کُندر ارائه شد.

برگزاری ویزیت رایگان پزشکی جهت ساکنین روستای کُندر بخش آسارا

وی گفت : با همکاری نظام پرستاری استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی البرز و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز توانستیم به ۸۷ نفر از مردم روستا را به صورت رایگان ویزیت و معالجه نمائیم.

دکتر جمال محمدی افزود : در این برنامه پزشک و ماما به انجام ویزیت رایگان پزشکی مراجعه کنندگان پرداخته و توسط کارشناسان مشاوره های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون به این عزیزان داده شد.

برگزاری ویزیت رایگان پزشکی جهت ساکنین روستای کُندر بخش آسارا

وی در ادامه افزود : در این برنامه آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون به مراجعه کنندگان داده شد.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد : از نظام پرستاری استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی البرز، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار