نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس در جمع اصحاب رسانه مطرح کرد :

دخالت دولتی ها در انتخابات نباید تکرار شود/شورای شهر اراده ای برای آغاز فعالیت باشگاه شهرداری اراک ندارد

نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس گفت : حضور حداکثری کاندیداها رقابت انتخاباتی را واقعی تر و جدی تر می کند که نباید دخالت عوامل اجرایی و دولتی در روند انتخابات تکرار شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۶۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس در نشست با اصحاب رسانه گفت : فعالیت کانال های بی هویت شبکه مجازی غیرقانونی، بی اخلاقی  وغیرشرعی است.

وی افزود : برای امر به معروف نمی توان حیثیت یک فرد را لجن مال کرد، انتصاب عوامل کانال کلانتر مرکزی به دفترکاری من با هدف توهین وتخریب انجام می شود.

دکتر کریمی بیان داشت : خود نیز از شاکیان این کانال هستم که شکایتم در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است که از تخلف دفاع نمی کنم و اگر تخلفی صورت گرفته باید طبق قانون با آن برخورد شود و تابع قانون هستیم و دستگاه قضا باید باجدیت و دقت و عدالت به این پرونده رسیدگی کند تا حق کسی تضییع نشود.

نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس تاکید کرد : باید زمینه مشارکت وحضور بی دغدغه و حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود. هر مسئله ای که حضور مردم را کمرنگ کند و یا شائبه برانگیز باشد، محکوم است.

وی تصریح نمود : حضور حداکثری کاندیداها رقابت انتخاباتی را واقعی تر و جدی تر می کند که نباید دخالت عوامل اجرایی و دولتی در روند انتخابات تکرار شود زیرا مردم باید اطمینان داشته باشند که انتخابات توسط برگزار کنندگان در نهایت بی طرفی انجام می شود.

دکتر کریمی در ادامه گفت : اجرای پل سنجان با طرح موجود یک اقدام غلط است. طرحی که برای دسترسی ایمن به سنجان می توانست در قالب زیرگذر و با 500 میلیون تومان و ظرف چهارماه اجرا شود که در حال حاضر 50 میلیارد تومان هزینه برا بیت المال خواهد داشت که حتی برای مردم سنجان هم کارایی لازم را ندارد.

نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار داشت : مسئولان باید تکلیف مردم را روشن کنند. تملک املاک در این پروژه برعهده شهرداری و اجرا با راه و شهرسازی است که به دلیل کوتاهی شهرداری در تملک این امر هنوز انجام نشده است.

وی خاطر نشان نمود: در بازدید انجام شده از پروژه در هفته گذشته تصمیم بر تعیین تکلیف نهایی این پروژه از جانب استاندار مرکزی اتخاذ شد.

علی اکبر کریمی در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد : باشگاه شهرداری اراک در زمان شهرداری اینجانب با اولویت توسعه ورزش همگانی تاسیس شد که بعد از مدتی به سمت ورزش های حرفه ای و تیم داری سوق یافت، اما مانع امروز فعالیت این باشگاه عدم وجود عزم جدی در بین شهرداری و شورای شهر است چرا که در حال حاضر تیم های بسیاری با نام شهرداری ها در کشور فعال اند.

نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس در پایان بیان داشت : بازرسی ایراداتی مطرح کرد که شورای تامین استان نظر نهایی مبنی بر بدون مشکل بودن فعالیت باشگاه اعلام کرد و اگر شورا و شهرداری بخواهد می تواند کار باشگاه را آغاز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار