خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: تا کنون طی سه نامه درخواست دیدار مردم طبس با ایشان را "به مناسبت واقعه تاریخی پنجم ارردیبهشت حمله نظامی امریکا به طبس" مطرح کرده ایم و در انتظار پاسخ هستیم که به امید خدا حاصل شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۲۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس در دیدار با اهالی رسانه طبس به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار: قول پیگیری خواسته های خبرنگاران از ارگانهای مربوطه داد.

 

وی در پی درخواست و آرزوی خبرنگاران برای دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: تا کنون طی سه نامه درخواست دیدار مردم طبس با ایشان را "به مناسبت واقعه تاریخی پنجم ارردیبهشت حمله نظامی امریکا به طبس" مطرح کرده ایم و در انتظار پاسخ هستیم که به امید خدا حاصل شود.

 

محمدی همچنین به یکی از مهمترین مشکلات شهرستان طبس در حوزه بهداشت و درمان که خبرنگاران همواره مطالبات بسیاری از مردم را در این زمینه مطرح می کنند اشاره کرد و افزود: در سفری به پایتخت به  همراه رئیس شورای شهر طبس آقای امینی، با مدیرکل حوزه بهداشت و درمان کشور،  از وضعیت طبس گفتیم و سه خواسته مهم این حوزه را به اطلاع ایشان رساندیم.

 

وی افزود: توسعه اورژانس طبس که وضعیت مناسبی ندارد ، درمانگاه جنب بیمارستان و تجهیزات پزشکی شامل ام ار ای، کمبود تخت و کمبود دستگاههای دیگری در بیمارستان، سه خواسته مطرح شده بود که در همان جلسه قول مساعد گرفتیم و ان شالله به سامان برسد.

 

امام جمعه طبس افزود: در این دیدار پیرامون مشکل کمبود پزشک متخصص در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی طبس نیز صحبت شد که در این مورد هم قول هایی داده شد تا با امضاء تفاهم نامه ای بین شبکه بهداشت و تامین اجتماعی این مشکل نیز مرتفع گردد.

 

اکنون تفکر انقلابی ناجی کشور است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس گفت: اینکه مسئولین غیر از نوکری مردم، شأن دیگری برای خود قائل شوند در انقلاب اسلامی پسندیده نیست که حتی امام راحل عظیم‌الشان هم خود را نوکر مردم خواند.

 

وی بیان داشت: خبرنگاران باید نقد کنند و مسئولان هم باید پاسخگو باشند و نباید از نقد فراری باشند و البته نقدها هم نباید جنبه تخریبی داشته باشد.

 

امام جمعه طبس گفت: معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس که اخیرا منصوب شده؛ مدیر خوش‌فکری دیده می‌شود و در راستای همگرایی و وحدت هم اقداماتی کرده که بنده تشکر می‌کنم و هرجا لازم باشد برای توسعه شهرستان و پاسداشت ارزشهای انقلابی کنار ایشان و سایر مسئولان خواهم بود.

 

وی ادامه داد: انقلاب متعلق به همه است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ اصولگرایی و اصلاح‌طلبی معنایی ندارد و اکنون تفکر انقلابی ناجی کشور است و البته نمی‌توان در پیام‌ها و گفتار و جلسات خصوصی مثلا راهپیمایی‌های عظیم ملی (مانند ۲۲ بهمن) را به تمسخر گرفت و آن را ساخته دولت‌ها دانست و ادعای انقلابی هم کرد!

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها