مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: سال گذشته ۶۷ واحد صنعتی راکد در این استان به چرخه تولید بازگشت که ۲۴ واحد داخل شهرک‌های صنعتی بوده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۵۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بختیار رازانی امروز در همایش روز حمایت از صنایع کوچک در استان لرستان، عنوان کرد: لرستان در دهه‌های اول انقلاب به واسطه درگیر بودن با دفاع مقدس از توسعه اقتصادی نقش زیادی نبرد و از سال 84 به بعد نیز که خصوصی سازی در دستور کار قرار گرفت به واسطه عدم وجود بخش خصوصی قوی نتوانست سهم خود را از توسعه به دست آورد.

وی با بیان اینکه  در این شرایط راه توسعه لرستان توجه به صنایع کوچک است و دولت از سال 95 بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده است گفت: سال گذشته 67 واحد صنعتی راکد در این استان به چرخه تولید بازگشت که 24 واحد داخل شهرک‌های صنعتی بوده است.

وی با بیان اینکه لرستان یک استان صنعتی محسوب نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حدود 88 هزار پروانه صنعتی در کشور صادر شده که 92 آن درصد صنایع کوچک هستند.

رازانی گفت: در لرستان 23 شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت هزار و 500 هکتار وجود دارد که 250 هکتار از این مساحت سال گذشته به شهرک‌ها اضافه شد.

وی بر حمایت از صنایع کوچک تاکید کرد و یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان زیر مجموعه سازمان صنایع کوچک به دنبال اهداف دولت در راستای حمایت از صنایع کوچک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات