مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با مدیر کل صدا و سیمای استان کردستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۴۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در دیدار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با مدیر کل صدا و سیمای استان کردستان، ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته وی به عنوان مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز کردستان اظهار داشت: صدا وسیما خاکریز مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

وی گفت: دشمن در جنگ‌های سخت افزاری شکست‌های سنگینی را علی رغم دارا بودن تجهیزات به روز جنگی از جبهه ایرانی و اسلامی متحمل شده است لذا از جبهه سخت به جبهه جنگ نرم لشکر کشی کرده و تمام قدرت خود را صرف این حوزه نموده است به گونه‌ای که در حال حاضر شبکه‌های فارسی زبان و قومیت گرا با تمام توان در حال فعالیت است.

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در ادامه به نقش صدا وسیما در مبارزه با این موج هنجار شکن اشاره کرد و گفت: صداو سیمای مرکز کردستان تا کنون توانسته است با برنامه‌های جذاب و متنوع فرهنگی مخاطب زیادی را جذب کند و با مدیریت جدید این برنامه‌ها با محتوی غنی‌تر و بومی تری تولید خواهد شد تا نقش هدایتگری خود را به نحو احسنت ایفا کند.

خاک کردستان وجب به وجب آعشته به خون شهیدان بومی وغیر بومی است

در ادامه این دیدار مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان به خصوصیات یک مدیر ایرانی و اسلامی اشاره کرد وگفت:مدیر ایرانی و اسلامی با دارای دو ویژگی مهم و اساسی باشد تا بتواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: خاک کردستان وجب به وجب آعشته به خون شهیدان بومی وغیر بومی است که برای حراست از این مرز بوم به زمین ریخته شده است وکم کاری و بی توجهی در نشان دادن این رشادت‌ها خیانت به خون شهداست.

عبدالملکی در ادامه گفت: صداو سیما کردستان با تمام توان آماده است تا این حماسه‌ها را در قالب هنر به مردم نشان دهند.

مدیر کل صدا و سیمای استان کردستان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نیز تعامل حداکثری در جهت حفظ و نشر آثار و ارزش‌های منحصر به فرد استان کردستان در دوران انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات