رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری نماز جمعه البرز:

جبهه استکبار و آمریکا راه به جایی نخواهد برد

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری نماز جمعه البرز با اشاره به همدستی آمریکا و انگلیس در توطئه ها علیه ایران اسلامی و جهان اسلام گفت : جبهه استکبار و آمریکا راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۶۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام مهدی راست روش در خطبه های نماز عید قربان در مصلای امام خمینی(ره) کرج افزود:  دنیا اقتدار ایران  اسلامی  را دید که آمریکا با آن همه ادعای قدرت، تهدید به حمله می کند اما نتوانستند و نمی توانند تهدید خود را عملیاتی کنند.

جبهه استکبار و آمریکا راه به جایی نخواهد برد

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در خلیج فارس گفت : دشمن در مقابل اقتدار ملت ایران نتوانست هیچ غلطی بکند.

حجت الاسلام  راست روش  با بیان اینکه سقوط این پهپاد آمریکایی و  توقیف نفتکش انگلیسی  برای دنیا درس بزرگی بود،  اظهار داشت: نفتکش انگلیسی که توسط یک ناو مجهز اسکورت می شد توسط  سربازان امام زمان (عج) هشدار دریافت کرد اما ناو انگلیسی پیام داد که تحت حمایت ما است در نهایت نفتکش را ۲ دستی تقدیم کردند.

خطیب نماز عید سعید قربان کرج گفت : آمریکا و انگلیس متحد هستند و تحلیل جهان از رویدادها  این بود که این ۲ متحد هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام راست روش با اشاره به سالگرد کشتار حجاج  مکه اظهار داشت: وهابی های سعودی نوکران آمریکا هستند که کشتار سنگینی را در حرم امن الهی انجام دادند.

وی بیان داشت : امروز شیعه درجهان مظلوم  اما پیروز میدان ها است و  جریان حرکت عالم به نفع شیعیان پیش می رود.

خطیب نماز عید سعید قربان  کرج  در بخش دیگری از سخنان خود به مبارزه با فساد توسط دستگاه قضا اشاره  کرد و گفت : حرکتی خوب اما بسیار سخت است، مبارزه با مفسدان اقتصادی دانه درشت و  دارای پشتوانه قوی دشوار است.

به گفته وی در این جریان کسانی که صاحبان قدرت هستند ثروت و رسانه را نیز در اختیار دارند که به شانتاژ و تخریب کردن برخی چهره های انقلابی می پردازند، در این میان نیاز است تا به کمک دستگاه قضا رفته تا بتوانند به بهترین شکل فعالیت های خود را در مقابله با فساد انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها