فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل سپاه ناحیه اراک از برگزاری اردو جهادی کارمندان بسیجی حوزه شهید رجایی(ره) ادارات کل سپاه اراک در روستای کلاغ نشین شهرستان ساروق خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۴۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی در بین کارمندان بسیجی گفت: یکی از وظایف اصلی بسیج ادارات رفع محرومیت‌های آموزشی، فرهنگی، پزشکی و... است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا هرساله برای تحقق بخشی از اهداف و البته چشیدن طعم زندگی و خصوصا تقویت خودسازی در مناطق محروم همراه با کارمندان بسیجی در سایر ادارات استان مرکزی به یکی از روستاهای محروم استان سفر می‌کنیم.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات با بیان اینکه اردوی جهادی امسال بنا بر پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده در بخش ساروق پیش بینی شده عنوان کرد: از پایان هفته جاری نیز در جهت ارائه خدمات به مردم روستای کلاغ نشین شهرستان ساروق، چند روزی را میهمان آن‌ها خواهیم بود.

وی شناسایی مناطق را یکی از اولویت های مهم برگزاری اردوهای جهادی خواند و افزود: روستاهای استان به‌ویژه روستاهای شهرستان ساروق علاوه بر مشکلات عمرانی که دارند، با مسائل آموزشی و فرهنگی نیز مواجه هستند که در این راستا پیش بینی هایی انجام داده است.

سروان عبدی با تأکید بر اینکه مسئولین باید برای رفع مشکلات مناطق محروم و روستاها بیشتر تلاش داشته باشند گفت: پس از اتمام اردو نیز مسائل روستا را از طریق رسانه‌ای کردن آن در جهت مطالبه از مسؤولان پیگیر خواهیم شد.

وی با اشاره به اهداف بلند اردوهای جهادی عنوان کرد: برگزاری طرح‌های جهادی در کشور تضمین کننده اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات نقش آفرینی بسیجیان کارمند را در حل مشکلات کشور در طی این چند سال اخیر موثر خواند و افزود: کارمندان بسیجی در ادارات امروز به عنوان پرچم‌داران مسیر توسعه و اقتدار علمی کشور باید هوشیاری و بصیرت انقلابی خویش را برای دفع توطئه‌های دشمنان همچنان حفظ کنند

سروان عبدی در پایان خاطر نشان کرد: آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی امروز بسیار بیشتر از گذشته در جامعه رواج یافته و همه باید برای اعتلا و عزت هرچه بیشتر این آرمان‌ها نهایت تلاش و جدیت خویش را به کار ببندیم و این یک ضروت مهم است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات