خبرهای داغ:
در جلسه شورای فرهنگ عمومی هندیجان که با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی برگزار شدتاکیدبربرگزاری همایش تبیین بیانه گام دوم انقلاب از منویات مقام معظم رهبری همراه با جشن عیدسعید غدیر خم و نمایشگاه غرفه های فرهنگی دهه امامت و ولایت درسطح شهرستان هندیجان شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۸۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار روح قاسمی خشاب اظهار کرد : برنامه های متنوعی به مناسبت عید قربان و عید سعید غدیر خم تدارک دیده شده که با تلاش رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستان انجام خواهد گرفت .

 

وی افزود: در مجموعه بسیج و سپاه برنامه هایی از حمله نصب بنر و جشن های متنوع فرهنگی مذهبی، برپایی ایستگاههای صلواتی همراه با همکاری در پرچم گردانی غدیر خم با همکاری ادارات و دفتر امام جمعه، شورای فرهنگ عمومی و بنیاد غدیر و اداره تبلیغات اسلامی اجرایی خواهند شد‌.

 

وی بابیان پیگیری همایش تبیین بیانه گام دوم انقلاب در سطح شهرستان هندیجان گفت: همایش تبیین بیانه گام دوم انقلاب با تلاش امام جمعه و اداره ارشاد و همکاری و حضور مردم و دانشجویان در سطح شهرستان هندیجان همزمان با ایام دهه امامت وولایت برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها