خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: خبرنگاران برای انتقال ارزش‌های اخلاقی و معارف اسلامی به جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۴۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از چالدران، حجت الاسلام حلمی ظهر امروز در آئین تجليل از خبرنگاران در چالدران اضافه کرد: خبرنگاران برای انتقال ارزش‌های اخلاقی و معارف اسلامی به جامعه باید نهایت تلاش خود را بکنند.

وی با اشاره به اهميت خبرنگاری در عصر حاضر، گفت: اگر فعالیت خبرنگاران در این برهه از زمان نبود، هیچ کاری در دنیا اهمیت پیدا نمی کرد و رویدادهای مختلف در سکوت و بی خبری دنیا صورت می‌گرفت.

این مسوول بر لزوم انتقال‌ ارزش‌های اخلاقی و معارف اسلامی به جامعه تاکید کرد و ادامه داد: فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به خوبی می‌توانند در این زمینه گام بردارند و الگوهای اسلامی را در سطح جامعه رواج دهند.

 حلمی ياد و خاطره شهدای خبرنگار مخصوصا شهيد صارمی را گرامی داشت و افزود: شهادت چنین مردانی نشان می دهد که در باغ شهادت در هر عرصه ای برای عاشقان شهادت باز است و خبرنگاران باید افرادی نظیر شهید صارمی را برای خود الگو قرار دهند و بدانند کارشان در پیشگاه خداوند متعال دارای اجر و منزلت می باشد.

در ادامه مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه چالدران از خبرنگار صدا و سيمای اين شهرستان با اهداء هدیه ای تجليل به عمل آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات