خبرهای داغ:
امام جمعه بجنورد گفت: سپاه نقش بزرگی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۵۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی که با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: انقلاب هویت جدید ایرانی اسلامی به مردم داد.

وی با بیان اینکه سپاه تضمین کننده انقلاب است، افزود: امروز وقتی نام ایران را مردم دنیا می‌شنوند یک کشور پرقدرت به ذهنشان می‌رسد که می‌تواند درهر نقطه‌ای قدرت‌نمایی کند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این هیبت قدرت، مقاومت را فراگیر کرده و اکنون مسیر جهان تغییر کرده است و مستکبران عالم به‌زانو درآمده زیرا هر تصمیمی که گرفتند که ما را نابود کنند اما مردم ایستادند.

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه اگر سپاه وجود نداشت انقلاب کامل نمی‌شد، افزود: لازمه طی کردن مسیر انقلاب، واژه ای به نام سپاه پاسداران در فرهنگ لغت ما بود.

وی افزود: امروز سپاه تأثیرگذار است، چرا که در لیست تحریم امریکا بوده و این اعتراف دشمن به‌قدرت سپاه است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دوست و دشمن ما را قبول دارند و به قدرت شکست ناپذیر سپاه اذعان دارند، چرا که بعد از 40 سال مهر تأیید بر اقتدار ما نمی زدند.

سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده اسبق سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه از همراهی و همکاری مردم و مسئولان استان در طول خدمت خود، تقدیر و تشکر کرد و افزود: خراسان شمالی مهد بسیاری از خوبی ها و زیبایی ها  است.

وی حضور مقام معظم رهبری در این استان را نقطه عطفی دانست و اظهارداشت: حضور ایشان باعث شد خراسان شمالی رشد مضاعفی در تمامی عرصه ها داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شایسته سردار مرتضوی، گفت: سردار مرتضوی خدمات بسیاری در حوزه بصیرت و معنویت افزایی و عمرانی در سپاه استان داشته اند.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات  سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سابق سپاه جوادالائمه(ع) تقدیر و سرهنگ ابوالقاسم چمن به عنوان فرمانده جدید سپاه خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها