فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: واقعه غدیر خم برای پنجمین بار متوالی در شهرستان لردگان بازسازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۷۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهار محال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: بازسازی واقع غدیر یعنی گسترش و تعمیق معنویت ، انتقال این فرهنگ به جوانان و نسل های آینده و ترویج فرهنگ غدیر و ولایت. به همین منظور امسال نیز واقعه غدیر در شهرستان لردگان باز سازی می شود.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: واقعه غدیر یکی از وقایع بزرگ تاریخ جهان اسلام است که در همان دوران دشمنان اسلام و ولایت می خواستند به فراموشی سپرده شود ولی با گذشت زمان شیعیان امام علی (علیه السلام) نسل به نسل آن را پرورش دادند تابه دست ما رسید واکنون بازسازی این واقعه بزرگ می تواند بر نسل فعلی و آینده شیعیان تاثیر زیادی داشته باشد.

سرهنگ نظری ادامه داد: برای بازسازی واقعه غدیر برنامه ریزی شده است و ان شااله همه ادارات و دستگاه های شهرستان لردگان در این امر یاری گر سپاه خواهند بود تا بتوانیم به نحو احسن این واقعه را بازسازی و راوی گر خوبی برای فرهنگ تشیع باشیم.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان لردگان می توانند روز سه شنبه 29 مرداد 98 ساعت 17  در ورودی شهر لردگان بازسازی واقعه غدیر را تماشا کنند.

ارسال نظرات