فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 41 دستگاه استخراج ارز ديجيتال به ارزش2 میلیارد و 665 میلیون ريال در عمليات پليس شهرستان خمين از دو كارگاه متروكه در اطراف شهرستان خمين كشف شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۰۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت : در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غيرمجاز از دستگاه‌هاي استخراج ارز دیجیتال، مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمين در تحقيقاتي از وجود تعدادی از اين دستگاه‌ها در دو مزرعه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان مطلع شدند و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت : در مراحل تحقيقات پليس،‌ دو كارگاه متروكه در اطراف شهرستان كه در آن از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال استفاده مي شد، شناسايي شد.

اين مقام ارشد انتظامي در استان افزود: با هماهنگي مرجع قضائي و در بازرسي انجام شده از اين دو كارگاه، تعداد41 دستگاه استخراج ارز ديجيتال( ماینر) كشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اين كه برابر نظر كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي، ارزش دستگاه‌هاي مكشوفه، 2 میلیارد و 665 میلیون ريال برآورد شده است، افزود: دو نفر دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده هاي تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات