خبرهای داغ:

فرمانده سپاه پیرانشهر با اصحاب رسانه دیدار کرد

فرمانده سپاه پیرانشهر با خبرنگاران دیدار کرده و از زحمات آنها در حوزه خبر و اطلاع‌‌رسانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۶۵۰۰۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ظهر امروز سرهنگ پاسدار قاسم نصیری طی مراسمی با خبرنگاران دیدار کرده و ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، اظهار داشت: اگر تعامل بین ارگان ها، ادارات و مسئولین رسانه ها خوب و موثر باشد مشکلات راحت و روان حل می شوند.

وی در ادامه به وضعیت رسانه‌های شهرستان اشاره کرد و این عرصه را فاقد انسجام لازم دانست و گفت: به‌عنوان کسی که در عرصه رسانه مسؤولیت دارم، از نظر من انسجام مناسبی بین اصحاب رسانه در شهرستان وجود ندارد، باوجود آنکه این شهرستان در بین شهرستان‌های استان پیشرو بوده است.

فرمانده سپاه پیرانشهر اضافه کرد: انتظاری که از اصحاب رسانه وجود دارد این است که به دو راهبرد اساسی دشمن که تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی است، توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به دو راهبرد مذکور، یا باید قدرتمند باشیم یا اراده دشمن را بپذیریم؛ لذا باید وظایف رسانه را در جهت قدرتمند کردن نظام به‌خوبی تبیین و تشریح کنیم.

نصیری خاطرنشان کرد: اگر طرح اصحاب رسانه در راستای تعالی نظام باشد، وظیفه ما نیز کمک کردن و همراهی است؛ بنابراین اصحاب رسانه با هر تفکری باید کمک کنند تا مسائل به شکلی عملیاتی شود که رسانه‌ای در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

در پایان فرمانده سپاه پیرانشهر با اهداء لوح تقدیر از زحمات خبرنگاران تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار