موسی نژاد گفت: استان مرکزی تاکنون یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان در عید قربان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند
کد خبر: ۹۱۶۵۰۳۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان، قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه عید قربان، عید بندگی و بازگشت انسان به مقام تقرب الهی است ، گفت: با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدان محلات، گوشت‌های قربانی و نذورات هم استانی‌های نیکوکار در روز عید سعید قربان جمع‌آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم استان مرکزی تاکنون یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان در عید قربان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند، اظهارکرد: دام‌های زنده با نظارت سازمان دامپزشکی ذبح شده است.
وی افزود:تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر استان بر اساس نیت خیران و نیاز سنجی انجام شده توسط مددکاران توسط مراکز نیکوکاری و با نظارت کمیته امداد توزیع می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به اینکه ۹۰ پایگاه در سراسر استان مرکزی آماده دریافت نذورات مردمی به مناسبت عید قربان هستند ، گفت: از این تعداد ۲۱ پایگاه در شهرستان اراک مستقر شده است.

ارسال نظرات