فرمانده ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری از تشکیل مجمع خیرین عشایر استان چهارمحال و بختیاری جهت رفع مشکلات عشایری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

 

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری از چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور ویادواره استانی ۳۵۰نفر شهدای عشایر استان سپاه ناحیه عشایر استان با رویکرد محرومیت زدایی و خدمات رسانی فرمانده ناحیه عشایر استان با حضور ریاست مجمع خیرین و جناب اقای مهربان و برادر نوروزی از خیرین عزیز ضمن بازدید از پروژه های در حال احداث مسکن مدد جویان کمیته امداد که سپاه ناحیه عشایری به حول قوه الهی و همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سی واحد مسکن مدد جویان را تا پایان سال افتتاح خواهد نمود.

فرمانده ناحیه و خیرین با حضور در سیاه چادر های عشایر عزیز و غیرتمند و ولایی استان از نزدیک با مشکلات عشایر مطلع و ضمن اهدای پک های غذایی،البسه،و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... از خانواده معسرین دلجویی و تفقد نمودند.

همچنین برخی از مشکلات عزیزان عشایر در مناطق عشایری صفاآباد،افسراباد،کریم آباد و ... وسیاه چادر های گل سرخ و زنده به گور با حضور خیرین بخشی از مشکلات عزیزان را مرتفع نمودند.

لازم به توضیح است این برنامه معنوی و محرومیت زدایی فردا دوشنبه در مناطق عشایری شهرستان لردگان باحضور خیرین و سپاه ناحیه عشایری انجام خواهد شد.بخشی از تعهدات خیرین در مناطق عشایری: ۱.لوله کشی گاز مسجد ۲.تامین هزینه چشم یک مادر ۳.مرمت و بهسازی دو منزل مسکونی ۴.واریز مبالغی به صورت ماهانه به حساب خانوارهای دارای سه معلول ۵.اهدا مبلغ پنج ملیون ریال جهت ساخت خانه معسرین ۶.اهدا تلویزیون و جارو برقی و ... به خانواده معسرین ۷.اهدا ۴۰۰دست لباس ازمرکز نیکوکاری حضرت ابلفضل شهرکرد درمناطق عشایری ۸.توزیع بیش از۵۰بسته پک غذایی به ارزش ریالی صد و پنجاه ملیون ریال ۹.کمک نقدی به بیش از صد و پنجاه نفر در پایان یکی از برکات این حضور قول تشکیل مجمع خیرین عشایر استان جهت رفع مشکلات عشایری بودو مقرر گردید به همت مجمع خیرین عشایر و سپاه ناحیه عشایر جهت کلیه دانش اموزان معسر لوازم التحریر کیف وکفش و پک مواد غذایی تهیه شود.

ارسال نظرات