فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های محرومیت زدایی با رویکرد کمک به نیازمندان و خانواده های بیماران صعب العلاج در منطقه عشایری استان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۰۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

 به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: در راستای استقبال از کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، توزیع بسته های حمایتی بین معسرین و بیماران صعب العلاج منطقه  عشایری صمصامی  استان چهارمحال وبختیاری با حضور خیرین انجام شد.

وی ادامه داد: سه نفر از خیرین شناسایی شده توسط ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری با حضور در محل اسکان عشایر نیازمند منطقه صمصامی و مشاهده محرومیت های منطقه بویژه روستاهای افسرآباد، صفاآباد، کریم آباد و چادرنشینان این منطقه، با دست خود ۵۰ بسته غذایی و پوشاک و کمک های نقدی را بین نیازمندان توزیع کردند.

سینا مهربان، یکی از خیرین که به همراه آقای  قربانعلی هاشمی، مسئول خیرین مدرسه ساز و آقای غلامرضا نوروزی زاده در این مناطق حضور یافته بودند، ضمن تشکر از سپاه ناحیه عشایری که زمینه حضور آنها را دراین مناطق محروم فراهم کرده، اظهار کرد: ما مسلمان، شیعه و ایرانی هستیم و همه باید سعی کنیم با مردم در دردها و خوشی های آنها همراه باشیم  و بخصوص دردهای قشر ضعیف جامعه را بین خود تقسیم کنیم و باری از دوش مردم محروم برداریم.

آقای مهربان، افزود: تا آنجایی که در توان داریم با کمک نیروهای سپاه و بسیج در مناطق عشایری که نیاز به کمک دارند، از مردم عزیز محروم حمایت خواهیم کرد و سعی می کنیم از هزینه در جاهای دیگر کم کنیم  و به مردم مستضعف صادق، خالص و شجاع عشایر کمک نماییم.

وی، در پایان خاطر نشان کرد: ان شالله یک مجمع خیرین در جهت محرومیت زدایی و رفع مشکلات  با کمک سپاه برای عشایر استان  تشکیل خواهد شد تا هر چه سریعتر خدمات رسانی بهتری صورت گیرد.

ارسال نظرات