مدیر تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) از برگزاری سی‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه برادران پایور و وظیفه درزنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۲۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

 سید بهروز حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبراظهارکرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم باحضور130 نفر از برادران پایور و وظیفه سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه این مسابقات با حضورمنتخبین نواحی زنجان، ماهنشان،ایجرود،طارم،ابهر،خرمدره،خدابنده،سلطانیه،تیپ 36 وستاد سپاه استان برگزار می شود،افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد رقابت موثر دربین فعالان قرآنی سپاه و نیز تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ غنی قران کریم در میان کارکنان می باشد.

 

مدیر تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) تصریح کرد: متسابقان در رشته‌های تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰، ۲۰ و حفظ کل و همچنین در رشته های مفاهیم سطح یک و دو و با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

حسینی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات در نیمه دوم سال جاری، یادآور شد: شرکت‌کنندگان برای راهیابی به مرحله کشوری باید حداقل امتیاز70 را کسب کنند.

 

این مسئول یادآور شد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان سپاه استان روز شنبه 26 مرداد ماه 98 در حسینیه فاطمة الزهرا سپاه انصارالمهدی (عج)برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات