خبرهای داغ:
طاهرخانی گفت: از خبرنگاران انتظار داریم مشکلات بیمارستان خیریه رحیمیان را به گوش رئیس‌ جمهور و وزیر بهداشت برسانند تا برای حل آن اقدام لازم صورت گیرد، یک پویش رسانه ای و مطالبه گری می تولند در این موضوع نتیجه بخش باشد.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۶۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوی، سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی در نخستین همایش بسیج اصحاب رسانه شهرستان البرز  اظهار کرد:  موضوع  مطالبه گری و رساندن صدای حق به گوش همه بر عهده رسانه ها است و اصحاب رسانه باید مسئولان را پاسخگو کنند.

وی با بیان اینکه استان قزوین۱۰ شهید در حوزه رسانه تقدیم کرده است، افزود: وظیفه همه ما ادای احترام نسبت به تمامی شهدا به ‌ویژه شهدای رسانه است تا رشادت‌ها و فداکاری شجاعانه آن‌ها سرلوحه زندگی ما باشد.

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در امور نیازمندان بویژه آسیب دیدگان در حوادث بیان کرد: با تاکید دیگر بار رهبر انقلاب اسلامی  در نماز عید فطر مبنی بر کمک مردم به سیل زدگان از رسانه ها انتظار داریم با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند  موضوع کمک به سیل زدگان را تبدیل به دغدغه همگانی  و یک فرهنگ کنند چرا که  خسارت های وارد شده در استانهای خوزستان و لرستان واقعا بسیار شدید است و علاوه بر خدمات دولتی لازم است مردم هم پای کار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز یادآور شد: توجه به حوزه سلامت مردم شهر الوند به عنوان یک مطالبه جدی باید در دستور کار رسانه های استان قرار بگیرد، الوند یک شهر صنعتی است که همین امر نیاز به بیمارستان را در آن دو چندان می نماید. وجود یک مرکز درمانی به تعداد افراد یک منطقه مربوط میشود نه بعد مسافت با سایر مراکز درمانی؛ امیدواریم با مطالبه گری شاهد پیگیری مسئولان استان در حوزه سلامت و راه اندازی دوباره بیمارستان رحیمیان در شهر الوند باشیم.

وی بیان کرد: از خبرنگاران انتظار داریم مشکلات بیمارستان خیریه رحیمیان را به گوش رئیس‌ جمهور و وزیر بهداشت برسانند تا برای حل آن اقدام لازم صورت گیرد، یک پویش رسانه ای و مطالبه گری می تولند در این موضوع نتیجه بخش باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها