نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حماسه آزادگان حماسه ای است که هرگز فراموش نمی شود مخصوصاً حماسه‌ای که در خانه دشمن و در مقابل دشمن مقاومت کرده و زیر شدیدترین شکنجه های روحی مقابلشان ایستادید که این کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۶۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار باجمعی از آزادگان  استان، به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، افزود: دستاوردهای آزادگان از دوران اسارت گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند. 

وی با بیان اینکه، باید تمام مسئولان در قبال ایثارگری‌های شما آزادگان و ایثارگران و شهدا، احساس وظیفه کنند، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شمایکی از چالش های جدی است که باید به آن توجه شود و دست اندرکاران دولت به فکر این همه مشکلات شما بوده و در جهت رفع آن ها قدم های مثبتی بردارند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: باید بنیاد شهیدوامور ایثارگران و بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، در جهت ثبت وقایع اسارت و خاطرات اسارت شما عزیزان نیز تلاش کند که یکی از بهترین منبع ها برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان امروز است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر اینکه اولین وظیفه ما این است که کشور را از هر جهت قدرتمند کنیم، اظهاداشت: دشمن از دست اندازی به کشور ما مایوس شده و همانطور که مشاهده می کنید بعد از ساقط کردن پهپاد آمریکایی علیرغم آن همه قلدری چگونه عقب‌نشینی کردند چون قدرت موشکی ما تبدیل به یک دردبزرگ برای استکبار و صهیونیسیم شده است.

حجت الاسلام آل هاشم، اسلام را پشتیبان انقلاب اسلامی و رزمندگان آن برشمرد و گفت: درود خدا به روح بلند شهید ابوترابی که اسوه و الگوی مردانگی بود و در دوران اسارت مردانه و جانانه در برابر دشمن ایستاد و همیشه بر کرامت انسانی تاکید می کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها