دبیراجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در اشنویه گفت: دشمنان دین مبین اسلام به دنبال ایجاد شکاف و فاصله در جهان اسلام هستند.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۷۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

حجت الاسلام وحید شعیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اشنویه، اظهار کرد: باید درس ولایتمداری و ولایت‌پذیری را از عید غدیرخم فرا گرفت به طوری که این روز نه‌تنها از جنبه تعبدی برخوردار است بلکه در بینش و بصیرت‌مان نیز تاثیر عمیق دارد.

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی جهان اسلام مهم‌ترین ارمغان تامل در پیام غدیرخم به شمار می‌رود، اضافه کرد: غدیرخم و جشن بزرگ این روز را باید همه مسلمانان مورد توجه قرار داده و آن را مختص شیعیان ندانند، چرا که اکثریت علمای شیعه و سنی بر این موضوع متفق‌القول هستند که واقعه غدیرخم رخ داده است.

دبیراجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در اشنویه بر لزوم هوشیاری و آگاهی مسلمانان در برهه کنونی تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان دین مبین اسلام به دنبال ایجاد شکاف و فاصله در جهان اسلام هستند، بنابراین باید در مقابل خدعه‌ها و نیرنگ‌ها هوشیار بود.

شعیبی با بیان اینکه دشمنان دین اسلام با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ماهواره‌ای درصدد تفرقه‌ انداختن بین مسلمانان هستند، اضافه کرد: بنابراین باید مسلمانان در مقابل خدعه‌های مروجان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی آگاهانه گام بردارند.

وی با بیان اینکه باید با تاسی از واقعه غدیر به اصل امامت و ولایت تمسک بجوییم تا دشمنان اسلام و مسلمین نتوانند آسیبی به جامعه اسلامی وارد کنند، اضافه کرد: بنابراین یکی از راه‌ها این است که جشن عیدغدیرخم را با شکوه هر چه‌ تمام‌تر و با مشارکت آحاد مردم برگزار کنیم.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در اشنویه با بیان اینکه با هدف ترویج غدیرشناسی و ولایت هشت عنوان برنامه با همت سپاه اشنویه برگزار می‌شود، اظهار کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان اقشار بی‌بضاعت، برگزاری جلسات غدیرشناسی، برپایی همایش هم‌اندیشی علمای اهل تسنن و شیعه، بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج در مناطق مرزی از جمله برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات