جمعی از خانواده‌ شهدای منا و مسجد الحرام در حمایت از برنامه جهان‌آرا که به بازخوانی حادثه منا در حج سال 1394 پرداخته بود، نامه‌ای به رئیس رسانه ملی نوشتند.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۱۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

به گزارش بسیج، در این نامه آمده است:

بسمه تعالی

ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای علی عسگری

با سلام
احتراما همانطور که مستحضر هستید، شب‌های گذشته، شبکه افق در برنامه جهان‌آرا به بازخوانی حادثه منا در حج سال 1394 پرداخته است. رهبر انقلاب اسلامی که این فاجعه را «ظلمی بزرگ» خوانده‌اند و همواره بر«لزوم پیگیری مستمر و جدی برای احقاق حق» در این فاجعه تاکید دارند و همواره به کارگزاران حج یادآور میشوند که فاجعه منا نباید فراموش شود.
ما خانواده‌ی شهدای منا، از حضرتعالی و تیم تحریریه جهان‌آرا به دلیل پرداخت به این مساله که با بی‌مهریِ برخی از مسئولین در حال فراموشی بود، سپاسگزاریم و همراهی بیشتر صدا و سیما را برای پرداخت به این ابعاد این فاجعه خواستاریم. علی رغم بی توجهی مسئولین مربوطه به این مساله، سال گذشته نیز سریال «حوالی پاییز» با پرداختن به فاجعه منا یاد شهدای منا را زنده نگهداشته بود. باشد که با همت شما مطالبه‌ی مقام معظم رهبری در فراموش نشدن فاجعه منا محقق گردد.
همچنین از شما درخواست داریم برای بررسی بیشتر ابعاد مساله بعد از 4 سال، از مسئولین محترم وزارت‌خارجه و همچنین خانواده‌ی شهدای منا برای بررسی بیشتر ابعاد پرونده دعوت به عمل آید و با برگزاری گفتگوها و مناظره‌های بیشتر به روند رو به جلوی پرونده کمک نمایند. امید است که چنین برنامه‌های روشنگرانه‌ای سکوت پرونده‌ی منا را بشکنند.

با سپاس فراوان
جمعی از خانواده‌ی شهدای منا و مسجد الحرام

ارسال نظرات