خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۶۵۶۳۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵

 داریوش آلی ور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان گفت : با توجه به اولویت بندی که با هماهنگی نوسازی مدارس شهرستان تعیین شده بود عملیات بازسازی این مدارس شروع شد که با اقدامات انجام شده قرارگاه جهادی حوزه شهید دستغیب، تاکنون هنرستان حضرت آمنه(س) چهاربیشه و دبستان روستای تقی آباد, دبستان امام سجاد(ع) مالجونکی, دبیرستان انقلاب نمره چهل به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان ، داریوش آلی ور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از اتمام فاز اول بازسازی مدارس زلزله زده مسجدسلیمان خبر داد و افزود:با توجه به زلزله ۵/۷ ریشتری که مدتی پیش در مسجدسلیمان اتفاق افتاد و آسیب دیدگی وسیعی را در سطح منازل و مدارس مسجدسلیمان ایجاد کرد طی بازدیدی که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی و فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) سردار شاهوارپور از مناطق زلزله زده به عمل آوردند دستور سریع جهت بازسازی مدارس آسیب دیده را صادر کردند.

وی افزود: در ادامه نیز فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه مسجدسلیمان جناب سرهنگ حسینی با دستور به قرارگاه جهادی حوزه شهید دستغیب, گروه های جهادی شهید سلیمانی، شهیدابراهیم هادی و انصارالمهدی(عج ) بلافاصله وارد عمل شده و شروع به بازسازی مدارس آسیب دیده کردند.
داریوش آلی ور اضافه کرد: با توجه به اولویت بندی که با هماهنگی نوسازی مدارس شهرستان تعیین شده بود عملیات بازسازی این مدارس شروع شد که با اقدامات انجام شده قرارگاه جهادی حوزه شهید دستغیب ، تاکنون هنرستان حضرت آمنه(س) چهاربیشه و دبستان روستای تقی آباد, دبستان امام سجاد(ع) مالجونکی, دبیرستان انقلاب نمره چهل به اتمام رسید.
وی گفت : البته دو مدرسه دارالفنون و شهید منتظری نیز توسط قرارگاره بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان تکمیل شد که در نهایت با تکمیل این شش مدرسه فاز اول این طرح به اتمام رسید.

داریوش آلی ور خاطر نشان کرد: فاز اول این کار به مدت یک هفته شبانه روزی بود که شامل مراحل ترمیم وبازسازی ترک دیوارها و کل ساختمان-بازسازی سیستم برق-رنگ آمیزی کامل زیرسازی، سفیدکاری, لکه گیری و زیباسازی بوده است .

 

وی در ارتباط با محل تامین اعتبار بودجه این طرح تصریح کرد: بودجه این طرح توسط سپاه حضرت ولیعصر (عج ) استان خوزستان تامین اعتبار می شود.

آلی ور تصریح کرد: به طور کلی ۲۵ مدرسه در دستور کار قراردارد و در ۵ فاز اجرایی خواهند شد در حال حاضر نیز فاز اول شش مدرسه بوده که به اتمام رسید و فاز دوم نیز شامل پنج مدرسه است که با هماهنگی و اولویت بندی نوسازی مدارس در دستور کار قرار خواهند گرفت که شامل مدارسی چون هاجر ، فردوسی، بنت الهدی و تعدادی دیگر خواهند بود.

آلی ور در پایان از حضور پررنگ گروه های جهادی در کنار مردم در این شرایط خبر داد تاکید کرد: گروه های جهادی مسجدسلیمان قول خواهند داد با فعالیت شبانه روزی این مدارس را تکمیل و دراسرع وقت در اختیار دانش آموزان قرار بدهند و تا پایان بازسازی ها در کنار مردم بمانند تا کمی ازدرد و رنج مردم شهید پرورشهرستان مسجدسلیمان بر طرف نماییم.

جناب سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان پیش از این درگفت و باخبرنگار بسیج از اجرایی شدن این طرح خبر داد و افزود: سپاه مسجدسلیمان به طور کلی تعمیر و بازسازی بیش از ۲۰ مدرسه را بر عهده گرفته است که در فاز اول با تعمیر وبازسازی پنج مدرسه شروع به کارشد وی همچنین یادآور شد که اکثر این بسیجیان جهادگر، تحصیلکرده و بدون هیچ گونه مزدی در گرمای تابستان مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشند.
این نکته یادآور است است به همت جهادگران بسیجی مسجدسلیمان چندی پیش دو باب واحد مسکونی ویژه نیازمان احداث شد که کلید این منازل تحویل صاحبان آنان شد وتاچند مدت دیگر ۸ واحد دیگر احداث وتحویل خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها