خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل خبرداد
باتلاش گروه جهادی و میثاق باشهدای هندیجان ومشارکت خیرین،در میان بیش از ۳۰خانواده نیازمند و ایتام شهرستان هندیجان گوشت گرم به همراه بیش از ۷۰بسته مواد غذایی توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۷۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

محمدحسین عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل پیش از ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با مشارکت های خوب و مستمر خیرین ، بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق باشهدای هندیجان بصورت منظم دد مراسمات مختلف مذهبی بسته های مواد غذایی شامل برنج ، روغن، ربع گوجه ، حبوبات ، شکر و قند ، سیب زمینی و پیاز همراه با نون های محلی در میان ایتام و نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع می شوند.

وی افزود : در ایام عید سعید قربان با کمک جمعی از خیرین گوشت های قربانی در میان محرومان هندیجان توزیع شدند و همچنین همزمان با این مناسبت تعدادی بسته های غذایی در اختیار افراد بی بضاعت شهرستان داده شد و همچنان اینگونه کارهای خداپسندانه باجدیت ادامه دارد.

وی بابیان پیگیری در تهیه هزینه دارو برای بیماران نیازمند هندیجان گفت: گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدای هندیجان و خادمان یادمان شهدای گمنام به همراه افراد نیکوکار شهرستان بصورت همیشگی در تهیه هزینه دارو برای بیماران نیازمند هندیجان اقدامات خوبی انجام می گیرد که تا کنون مفید و تاثیر گذار بوده است.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل عنوان کرد : در جمع آوری کمک به سیل زدگان خوزستان، با پیگیری مستمر گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و میثاق با شهدا چند محموله کمک های جمع آوری شده به مناطق در خواست شده در سیل های اخیر خوزستان فرستاده شد و همچنین برای بازسازی خانه های آسیب دیده در کنار بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان قرار دارد و هر گونه کمکی باشد آماده خدمات رسانی هستیم .

وی بااشاره به کمک رسانی بیشتر به محرومین شهرستان هندیجان بیان کرد : گروه جهادی با همت بسیجیان در هر شرایطی آماده کمک رسانی هست و تاکنون در امر باز سازی منازل محرومین و احداث سرویس های بهداشتی با مشارکت خیرین کارهای مثبتی و تاثیرگذاری انجام گرفته وبا جدیت همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها