خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: غدیر نقطه آغاز و هویتی مکتب اهل بیت(ع) است و دنیا مذهب شیعه را با غدیر می شناسند.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۵۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شعبانی در سومین آیین بزرگداشت دهه ولایت در عجب شیر با تاکید به شناخت حادثه غدیر در مذاهب مختلف، افزود: به برکت انقلاب اسلامی غدیر تا حدی معرفی شده است اما هنوز هم با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی نهج البلاغه را اسوه و مسیر هدایت معرفی و بیان کرد: در زمانی که فرهنگ غرب بر زندگی ما مسلط می شود احتیاج ما به نهج البلاغه که آیینه تمام نمای فرهنگ اسلامی است بیشتر می شود.

حجت الاسلام شعبانی به مظلومیت نهج البلاغه اشاره و بیان کرد: همانطور که قرآن در زندگی ما مهجور شده نهج البلاغه نیز از آن مظلومتر واقع شده است و این امر متوجه علما و دانشجویان این کشور اسلامی است باید این اثر امام علی(ع) را در زندگی خود جای بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در برپایی مراسمات ایام غدیر در این شهرستان را نشان از دغدغه مردم عجب شیر به مساله ولایت دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه ایام تعطیلات در عید باستانی نوروز قرار گرفته ولی برای عید بزرگ شیعه یعنی روز ولایت امام علی(ع) چنین تدبیری نشده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها