امام جمعه موقت بستان آباد با تاکید بر جایگاه ولایت در پیشگاه الهی، اظهار کرد: رستگاری آخرت در گرو تامین رضایت ولایت است.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۴۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام احمد تقی زاده در جمع کارکنان سپاه میانه با اشاره به گوشه هایی از حادثه عظیم کربلا، ولایت مداری یاران امام حسین(ع) را الگویی بر تمامی اعصار معرفی کرد و گفت: آخرین جمله ای که بر زبان مبارک حضرت ابوالفضل(ع) در لحظه شهادت جاری شده است، سوال از رضایتمندی ولایت از او بوده است و این نشان می دهد که تا چه اندازه، تبعیت از ولایت و کسب رضایت او مهم است.

   وی با بیان داستانی عرفانی، صبر در برابر خواست و اراده الهی، لذت بردن از آزمایشات الهی، و تمنای امتحان از درگاه ربوبی را از مراتب عرفان برشمرد و افزود: بنده برای برای رسیدن به مقام رضایت الهی باید غرور را کنار زده و خود را مطیع مطلق خواست و اراده الهی کند.

   حجت الاسلام تقی زاده اظهار داشت: اگر انسان خود را در برابر عظمت الهی، هیچ بداند و تسلیم مطلق رضای الهی باشد و در راه جلب رضای او حرکت کند، آنگاه این حرکت در مسیر الهی برایش بسیار لذت بخش و فارغ از هر گونه احساس خستگی خواهد بود.

   کارگاه اخلاقی کارکنان سپاه میانه به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت امام هادی(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات