آمادگی سپاه امام سجاد(ع) برای راه اندازی ۱۰مرکز تولیدی در هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: با مساعدت استاندارمحترم و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، مجموعه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان این آمادگی رادارد حداقل در یک سال ۱۰مرکز تولیدی راه اندازی کند.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۷۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان  در آئین افتتاح بزرگترین مرکز کارگاه تولید پوشاک هرمزگان در بندرعباس اظهار کرد: یکی از اولویت های سپاه ایجاد اشتغال برای جوانان است که در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح بزرگترین مرکز کارگاه تولید پوشاک هرمزگان در بندرعباس افزود: این کارگاه اولین مرکز تولیدی سپاه است که ان شاالله با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و مسئولان استانی بتوان مراکز دیگری نیز در استان راه اندازی کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تاکیدکرد: بنا داریم به سهم خودمان در بحث اشتغال که دغدغه اصلی جوانان این منطقه بوده ورود کنیم و گوشه ای از آن را رفع نماییم.

سالاری با اشاره به  عرضه محصولات تولیدی این کارگاه هادر استان گفت: طبق جلساتی که با استاندار، صنایع و اصناف داشتیم بنا شده تولیدات این کارگاه که بزرگترین مرکز تولیدی پوشاک و لباس در استان است، برای رفع نیازمندی های استان استفاده شود.

وی تصریح کرد: کارگاه تولیدی پوشاک سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان آمادگی دارد تا نیازهای تمام مراکز آموزشی، صنعتی، تجاری و درمانی استان برای تهیه پوشاک رفع کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با مساعدت استاندارمحترم و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، مجموعه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان این آمادگی رادارد حداقل در یک سال ۱۰مرکز تولیدی  راه اندازی کند

ارسال نظرات
آخرین اخبار