مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تاکید کرد:
« فاطمه دانش یزدی» با اشاره به به آمار تاسف بار در حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی ، گفت: با توجه به مشکلات خانوادگی، شعار هفته ملی خانواده «خانواده، مشارکت و نشاط اجتماعی» انتخاب شده است.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۷۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

«فاطمه دانش یزدی» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در گفتگو با خبرنکار خبرگزاری بسیج از یزد، با اشاره به آغاز هفته خانواده؛ اظهار داشت: از یکم شهریور تا هفتم این ماه به عنوان هفته خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه جلسه هم اندیشی برنامه‌های این هفته با حضور مسئولین بانوان ادارات استان برگزار شد؛ افزود: این جلسه به منظور هم اندیشی، هم افزایی و دوری از موازی کاری‌ها انجام شد که خوشبختانه برنامه‌های خوبی جهت تکریم خانواده‌ها در ادارات مختلف انجام می‌شود.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تاکید کرد: با توجه به آمار تاسف بار در حوزه خانواده و آسیب‌های اجتماعی؛ شعار هفته ملی خانواده «خانواده، مشارکت و نشاط اجتماعی» انتخاب شده است.
این مقام مسئول یادآور شد: برنامه‌های شاخصی برای این هفته تدارک دیده شده است که جشن خانواده شهرستان بافق در دوم شهریور و جشن خانوادگی یزد از این دست هستند.
دانش یزدی با اشاره به برگزاری جشن خانوادگی یزد در باغ دولت آباد، بیان کرد: این مراسم ساعت ۲۰ الی ۲۲ به همت امور بانوان و خانواده استانداری، ورزش و جوانان، بهزیستی و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بر پا می‌شود.
وی افزایش مهارت افزایی کارکنان دولتی و خانواده هایشان را از اهداف برنامه‌های هفته خانواده قلمداد کرد و گفت: دوره‌های آموزشی از موارد مهمی است که باعث توان افزایی خانواده خواهد شد که در این هفته دوره‌های موثری برگزاری می‌شود.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در پایان روزشمار این هفته برشمرد و اذعان کرد: یکم شهریور، با عنوان «خانواده و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، دوم شهریور «آشنایی با حقوق خانواد»، سوم شهریور «خانواده، کارآفرینی، اشتغال و رونق تولید»، چهارم شهریور «خانواده، مشارکت و نشاط اجتماعی»، پنجم شهریور «خانواده محور توسعه و سلامت اجتماعی، ششم شهریور «خانواده و اصلاح الگوی مصرف و هفتم شهریور ماه با نام «خانواده، آموزش و رسانه» نام گرفته است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات