سردار محمدعلی حق‌بین، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان عضو افتخاری هیئت ورزش‌های همگانی استان گیلان شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۷۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در دیدار با سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان گیلان با اشاره به اینکه توجه به ورزش همگانی از مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بود، اظهار داشت: ورزش از نیاز‌های اساسی کشور و جامعه است و برای فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم باید تلاش‌های ویژه‌ای انجام شود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه ورزش باعث جلوگیری بسیاری از بیماری‌ها می‌شود افزود: درکنار ورزش پهلوانی و قهرمانی که از موضوعات مهم نیز می‌باشد توجه به ورزش همگانی سلامت جامعه را تاحدود زیادی تضمین می‌کند.

وی با اذعان به اینکه ورزش همگانی یک عامل بسیار مهم برای تأمین سلامتی و بهترشدن کیفیت زندگی افراد در جامعه می‌باشد گفت: زیباترین قسمت ورزش همگانی نیز این است که براساس فرهنگ و نگرش، باور‌ها و همچنین بدون توجه به ویژگی‌های فردی و وضعیت مادی خود در ورزش همگانی شرکت می‌کنند.

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی استان گیلان نیز در این دیدار گفت: فدراسیون ورزش همگانی با شعار «ورزش برای همه»، سعی در نزدیک کردن مردم به ورزش دارد به گونه‌ای که معتقد است با توجه به سلیقه و علاقه مردم، هر کس، هرکجا، هر وقت با هر بودجه بتواند ورزش کند.

ابوالفضل صادقی با بیان اینکه در ورزش همگانی سه اصل بسیار مهم وجود دارد افزود:باید برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا مردم جذب و دارای انگیزه شوند، دوم اینکه باید این ورزش در فرهنگ خانواده‌ها قرار بگیرد و سوم با بسترسازی و ایجاد تجهیزات برای ورزش کردن همگانی اقدام شود.

وی با اشاره به هدف هیات ورزش‌های همگانی استان گیلان گفت:با ایجاد امکانات و بسترسازی مناسب به منظور ایجاد فرهنگ سازی نشاط و شادابی در مردم و خانواده‌ها سلامتی، تندرستی، کارائی و بهره وری هرچه بیشتر نسبت به قبل تلاش نماییم.

در پایان دیدار از سردارحق دعوت شد تا به عنوان عضو افتخاری هیات رئیسه ورزش همگانی استان گیلان این هیات را یاری نماید.

همچنین سرهنگ سعید نجارسلطانی طی حکمی به عنوان عضو هیات رئیسه هیأت‌های ورزش‌های همگانی استان گیلان منصوب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات