خبرهای داغ:
جانشین فرهنگی خانوادگی پاسداران سپاه پاسداران:

توسعه ورزش در بین خانواده‌های پاسداران از اولویت‌های سپاه است

جانشین فرهنگی خانوادگی پاسداران سپاه پاسداران توسعه ورزش در بین خانواده‌های پاسداران را یکی از اولویت‌های سپاه دانست و گفت: از حدود هشت سال پیش توسعه ورزش در بین خانواده‌های سپاه در دستور کار قرار گرفت. اگر یک پاسدار از امنیت خانوا‌ده‌اش خیالش راحت باشد، می‌تواند بهتر به کشور خدمت کند. به همین خاطر، سازمان فرهنگ خانواده هم پا به عرصه گذاشت.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۰۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار دهقان در جمع خبرنگاران تبریز افزود: مسابقات قرآنی، فرهنگی هنری و فرهنگی ورزشی؛ جزو برنامه‌های سازمان ما به حساب می‌آید که همواره بر برگزاری هرچه بهتر آن ها تلاش کرده‌ایم.

وی یادآور شد: برای جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر طی شش ماه در سطوح مختلف مسابقاتی برگزار می‌شود و برگزیدگان آن به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند. حدود ۵۰ رده سپاه در این جشنواره حضور دارند و از اکثر استان‌های کشور تیم‌ها در حال آمدن به سمت تبریز هستند.

سردار دهقانی درباره اهداف برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران گفت: این مسابقات با هدف توسعه فرهنگی سلامت توان و جسم خانواده‌های پاسداران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر سپاه پاسداران در تبریز، اظهار داشت: شهر تبریز پیشینه کهنی دارد و به همین خاطر به عنوان میزبان این دوره از مسابقات انتخاب شده است. این سومین دوره جشنواره شمیم خانواده برای پسران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها