خبرهای داغ:
رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان فارس گفت: اوج عظمت امام حسین (ع) جمع کردن همه طبقات جامعه کنار هم می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۶۸۹۴۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش سرویس مداحان خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام حدائق رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان فارس در مجمع هم اندیشی عاشورائیان شمال غرب شیراز در حسینیه حاج حسینی شهرک گویم بیان نمود:دست اندرکاران در عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) بدانند که هنر این است  که اول مبشر باشیم چرا که پیامبر اکرم (ص) می فرماید اول خوبی ها را ببینیم و بعد بدی ها را.

وی بیان نمود: این امام حسین(ع) است که مردم را به میدان و صحنه می آورد  و ما باید آنرا حفظ کنیم و این نام امام حسین(ع) و جاذبه اوست  که همه را  جمع می کند.

حجت الاسلام حدائق افزود:در عزاداری ها تلاش شود که اول پیامی برای عزادارن گفته شود و بعد هیئت ها حرکت نمایند و از فرصت ها برای رساندن پیام عاشورا به خوبی استفاده نمائیم.

وی اذعان داشت: تلاش داشته باشیم از فرصت ها به خوبی استفاده نمائیم و هرجا که از ارزش ها فاصله گرفتیم ضربه خوردیم و توجه داشته باشیم امام حسین(ع)اسوه و کشتی نجات می باشد.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان فارس خاطر نشان نمود:کار اساسی در مکتب عاشورای حسینی کار تربیتی می باشد و عوامل برگزاری مراسمات سرور و سالار شهیدان  باید حلقه اتصال باشیم و فرصت ها را مغتنم بدانیم و به خوبی از این فرصت استفاده نمائیم.

وی در ادامه با توجه به اهمیت عزاداری سرور و سالار شهیدان احادیثی و نکاتی را بیان داشت و اوج عظمت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را کنار هم بودن همه طبقات جامعه در عزداری ها دانست. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها