فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه در مقابل سلطه‌گران نباید تسلیم شویم گفت: آمریکا در مقابل جوانان ایرانی به زانو در آمده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۲۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در همایش روز قشر بسیج کارمندان در سالن اجتماعات بانک صادرات در رشت با اشاره به اینکه بسیجی شخصی است که خود را فدای اسلام می‌کند اظهار داشت: برای رسیدن به تفکر اسلامی باید تلاش کنیم و بسیجیان نیز باید تلاش خود را چند برابر کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه الگوی ما شهیدان رجایی و باهنر هستند خاطرنشان کرد: شهید انصاری و شهید نورانی باید الگوی کارمندان باشند و ما باید رهروان راه شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه راه ما راه اطاعت از ولی‌فقیه است تصریح کرد: چهل سال اول انقلاب را با افتخار پشت سر گذاشتیم و گام دوم انقلاب را نیز با قدرت پشت سر می‌گذاریم.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه در مقابل سلطه‌گران نباید تسلیم شویم عنوان داشت: سرنگونی پهپاد بزرگ و مجهز آمریکا، ترامپ را متحیر و مبهوت ساخت و رفتار‌های از خود نشان داد که اطرافیانش تعجب کرده بودند.

وی با بیان اینکه آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند در مقابل جوانان ایرانی زانو زده است تصریح کرد: در شرایط کنونی مقام معظم رهبری باید برای ما الگو باشد و باید تمامی کارهایمان را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری انجام دهیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه این سازمان با بیش از 200 پایگاه و 260 هزار کارمند بسیجی در سطح استان در حال فعالیت است اظهار داشت: این سازمان علاوه بر اجرای مأموریت‌های ذاتی با تدابیر فرمانده سپاه گیلان در جهت خدمت‌رسانی به مردم حرکت می‌کند.

عباس حسینی با اشاره به برخی برنامه‌های مهم سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در سطح ادارات کل استان گفت‌: کمک به فرهنگ حجاب و عفاف و اجرای قوانین، کمک به ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی افزود: پیگیری و اجرای دستورالعمل‌های 9 گانه، کمک در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین کارکنان ادارات، برگزاری میز خدمت در مناطق محروم، حمایت ویژه از گروه‌های جهادی در همه عرصه‌ها، نهادینه کردن فرهنگ تکریم ارباب رجوع نیز جزء دیگر برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، حمایت جدی در اعزام افراد به اردوهای راهیان نور و حمایت جدی از نیروهای انقلابی و جهادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: خدمت به مردم در اولویت کاری سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان قرار دارد که باید با کمک دستگاه‌های اجرایی و بسیجیان کارمندان آن را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات