به مناسبت هفته دولت ۶ پروژه عمرانی تولیدی درشهرستان دهگلان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۳۱۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با هفته دولت ۶ پروژه گاز رسانی مجتمع اداری سد قوچم، گاز رسانی شرکت میلاد راه، تولید دستکش کار، تولید فنس، آسفالت معابر و فضای سبز شهرک صنعتی افتتاح شد.

مفاخری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت تعاونی تولیدی جوراب و دستکش کار در روستای گردمیران علیا از محل اعتبارات روستایی اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: این شرکت سالانه ۳۲۰ هزار جفت دستکش تولید می‌کند وبرای ۸ نفرایجاد اشتغال شده است.

قادرمرزی کار آفرین روستای قادرمرز درافتتاح کارگاه تولیدی بافت فولادی (فنس) بیان داشت: تا کنون ۴۳۰ تومان هزینه شده و اگر ۳۰۰ میلیون تسهیلات به کار گاه اختصاص یابد برای ۱۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه سالیانه حدود ۲۰۰ تن تولید دارد.

خاطری در افتتاح پروژه گاز رسانی کارخانه آسفالت میلاد راه گفت: این پروژه در سال ۹۷ شروع و در آخر ۹۷ پایان یافت..

وی افزود: میزان خط کار شده ۹۰۰ متر خط ۹۰ است که به صورت اختصاصی کارشده و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان که از منابع داخلی هزینه شده است.

افتتاح یک کیلومتر آسفالت بخشی از معابر و فضای سبزمحوطه شهرک صنعتی با حضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان

احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌ها گفت: بر اساس قانون در فضای صنعتی باید ۲۵ درصد آن فضای سبز باشد که حدود ۲۵ هکتار فضای سبز برای شهرک صنعتی تعریف شده که ۱۰ درصد آن توسط خود شهرک و ۱۵ درصد آن توسط شرکت شهرک‌ها باید اجرا شود در این راستا ۲۵ هکتار فضای سبز برای شهرک در نظر گرفته شده که یک هکتار آن با بیش ازهزار اصله نهال کاشت شده افتتاح می‌شود

افتتاح پروژه آسفالت فاز ۲ ورودی مجموعه لاستیک بارز کردستان


خسروی مدیر عامل شرکت شهرک‌ها در افتتاح پروژه آسفالت فاز ۲ ورودی مجموعه لاستیک بارز کردستان گفت: این پروژه به طول یک کیلومتر که مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای آسفالت آن هزینه شده است

وی بیان داشت: شهرک صنعتی با مساحت ۳۰۰ هکتار و حدود ۱۱۰ واحد مستقر بزرگترین شهرک صنعتی استان کردستان است..

مدیر عامل شرکت شهرک‌ها اظهار داشت: لاستیک بارز بزرگترین واحد صنعتی صنایع کوچک کردستان است که برای ۹۰۰ نفر ایجاد اشتغال نموده و واحد مهمی است و بخاطر اهمیت بحث رونق تولید به این پروژه اولویت داده شده است.

خسروی در ادامه گفت:، چونکه در این شهرک چند واحد مهم دیگر منجمله تراکتور سازی که بخشی از تراکتورسازی تبریزاست در زمینی ۱۱ هکتاری و برای هزار نفر ایجاد اشتغال می‌کند و این شهرک جای سرمایه گذار وجذب سرمایه گذار در استان است.

فضای سبز شهرک صنعتی و یک کیلومتر آسفالت معابر شهرک صنعتی با حضور معاون استاندار کردستان افتتاح شد.


مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای گاز رسانی مجتمع اداری سد قوچم هزینه شده است

حامد خاطری رئیس شرکت گاز دهگلان گفت: در مراسم افتتاح گاز رسانی بخش اداری سد قوچم گفت: مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی هزینه شده است وتعداد کل روستا‌های گاز رسانی با توجه به سر شماری سال ۹۵ حدود ۱۰۱ روستا می‌باشد.


وی افزود: در حال حاضر ۹۴ روستا گاز رسانی شده و ۷ روستای باقیمانده بخش مرکزی در دهه فجر امسال گاز رسانی می‌شوند

خاطری اظهار داشت: گاز رسانی روستای بریاخان در هفته دولت افتتاح و بهره برداری خواهد شد.


خاطری گفت: گاز رسانی بخش بلبان آباد در سال ۹۷ به صد در صد رسید و بخش مرکزی هم در دهه فجر به صد در صد خواهید رسید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات