خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم باید برای خود، دولت خدمتگزار انتخاب کنند. باید مردم را روشن کرد که اختیارات در دست خودتان است و با این تجربه چهل ساله دیگر بس است که به دنبال وعده ها، شعارها و حزب ها حرکت کرده اید.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۹۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، در دیدار با دانشجویان گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با اشاره به اینکه شما جوانان باید راه جوانان گذشته را ادامه دهید، گفت: همه ی ما از زحمات مردم روستایی، عشایری، صحرا نشین و... برخوردار شده ایم و موفقیت های خود را مدیون دیگران هستیم لذا سزاوار نیست که آن ها را فراموش کنیم بلکه باید خدمت رسانی به آن ها را دو چندان کرد.

 

وی عنوان داشت: شما خدمتگزار جامعه هستید، شما جوانان عزیز که توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده اید، در آن چارچوبه ای که تخصص دارید، خدمت برسانید اما همه مسائل این نیست، بلکه مردم را در باقی مسائل از جمله در جهت فکری، روانی، اخلاقی، سیاسی و... همراهی کنید و توجه داشته باشید که بسیاری از بیماری ها جامعه در این موارد است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انسان وقتی که خواب است از خود، ظرفیتش، جهان آینده و مسائل سیاسی غفلت دارد، لذا وقتی انسان دچار غفلت می شود، دزدان نفس، فرهنگ، سیاست، آزادی و استقلالش را می دزدند و چون غفلت دارد چیزی متوجه نمی شود.

 

وی ادامه داد: جامعه ای که مسئول، مدیر و رئیسش خواب باشد باعث می گردد تا دزدان همه چیز را به تاراج ببرند؛ از جامعه بیدار نمی توان چیزی دزدید اگر در جامعه ما همه چیز را می دزدند به خاطر این است که ما خواب هستیم.

 

عبادی خاطرنشان کرد: امید است پس از 40 سال تجربه، فراز و نشیب و پیچ و خم های زیاد، در گام دوم انقلاب حواسمان جمع شود و اگر خواب بوده ایم بیدار شویم و سرمایه های عظیم که به آن بی توجه هستیم را مد نظر قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه عبادت هفتاد نوع می باشد که از بهترین آن ها خدمت کردن به مردم است اظهار داشت: در اوایل انقلاب جوانان عزیز از دانشگاه ها برخاستند و سپاه، کمیته و جهاد سازندگی را تشکیل دادند و افتخار آفریدند، لذا امیدواریم شما جوانان نیز در تداوم راه آن ها، این انقلاب را به ثمر برسانید.

 

امام جمعه بیرجند افزود: انقلاب ما اسلام ما است نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد، غنای انقلاب ما به اسلام است و از سویی آنچه در جامعه مشاهده می کنیم این است که فرهنگ عمومی مردم هر چند چهره ها تغییر پیدا کند، باز هم فرهنگ اسلامی است.

 

وی عنوان داشت: با همه اشکالات و مشکلاتی که وجود دارد باز هم شاهدیم که مردم چه در راهپیمایی های سالیانه از جهت سیاسی، و چه در مراسم دینی در طی سال، حضور فعالانه دارند.

 

عبادی افزود: 40 سال از عمر انقلاب می گذرد و دارای تجربیات تلخ و شیرینی بوده ایم و در این مدت نیز تهاجمات دشمن که به تعبیر خودشان همه گزینه ها روی میز است، وجود داشته، اما مصاحبه هایی که با مردم صورت می گیرد همگی آن ها با قیافه ها، سلیقه ها و در سطوح مختلف تقریبا یک حرف می زنند و آن اینکه ما منتظریم تا اسلام پیاده شود.

 

امام جمعه بیرجند گفت: در این 40 سال دارای آزمون های خطای بسیاری بوده ایم و بسیاری از فرصت ها را نیز از دست دادیم که انگشت اتهام ابتدا به سمت دولتمردان برمی گردد اما باید توجه داشته که این دولت مردان را خودمان انتخاب کرده ایم، لذا اگر بناست خطاها اصلاح شود باید ابتدا از خود شروع کنیم.

 

وی متذکر شد: مردم باید برای خود، دولت خدمتگزار انتخاب کنند، سرنوشت در دست مردم قرار دارد و اگر می خواهیم که خطاها را اصلاح کنیم، باید مردم را روشن کرد که اختیارات در دست خودتان است و با این تجربه چهل ساله دیگر بس است که به دنبال وعده ها، شعارها و حزب ها حرکت کرده اید.

 

عبادی بیان داشت: خدمتگزار فردی است که اهل ایمان باشد و در تخصص خود تجربه داشته باشد، از طرفداران هر کاندیداهایی در هر قسمتی می توان فهمید که این فرد چه کاره است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها