مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: 700 برنامه برای سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در یزد پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی شامگاه یکشنبه 10 شهریور ماه در ستاد استانی مناسبت‌های دفاع مقدس به مناسبت سی و نهمین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان یزد، اظهار داشت:  قریب به 700 برنامه برای سی و نهمین سالگرد در استان یزد در نظر گرفته شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزدافزود: در دوران دفاع مقدس عوامل بسیاری سبب پیروزی ایران اسلامی شد ولی می‌توان مهمترین این دلایل را، همدلی، همراهی و همیاری مردم در آن زمان دانست که با دست‌های خالی به جنگ با دشمنی رفتند که کشورهای بسیاری از تمام جهات آن را پشتیبانی می‌کردند.
وی از دیگر رموز موفقیت ایران اسلامی را در هشت سال جنگ تحمیلی، اتحاد همه سلایق برای مقابله با دشمن دانست و ادامه داد: یکی از مهمترین کارهایی که باید در دستور کارمان قرار گیرد زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن دوران و بیان آن برای نسل‌های جوان جامعه است.
هدایتی غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از ایثارگران و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی در استان و همچنین گردهمایی روحانیون و طلابی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند را از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در استان یزد نام برد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات