خبرهای داغ:
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به وجود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مصرف‌کننده مستمر مواد مخدر کشور گفت: نرخ شیوع به مواد مخدر در کشور بیش از ۵ درصد است.
کد خبر: ۹۱۷۱۲۰۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسکندر مومنی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با اشاره به اهداف سفر به استان کرمان اظهار داشت: کشور ما در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در جهان قرار دارد و استان‌های شرقی ما در خط مقدم این مبارزه در کشور هستند.  

وی با اشاره به موقعیت جغرافیای استان کرمان در ترانزیت مواد مخدر کشور گفت: به این واسطه نگاه ما به استان کرمان متفاوت بوده و توجه ویژه‌ای به این استان داریم.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه در برخی کشورها مصرف مواد مخدر آزاد شده که امسال سازمان ملل انتقاد شدیدی از این مسئله داشته و بیان کرده که مصرف مواد مخدر در این کشورها افزایش داشته است تصریح کرد: سیاست ما آزادسازی استفاده از مواد مخدر در کشور نیست.

وی با بیان اینکه سیاست ما در برخورد با قاچاق مواد مخدر و قاچاقچیانی که قصد ترانزیت مواد مخدر از کشور ما به دیگر کشورها را دارند یا اینکه قصد توزیع در کشور خودمان را دارند فرقی ندارد افزود: جوانان ما با جوانان دیگر کشورها فرقی ندارد.

مومنی با اشاره به اینکه تحریم‌ها اثر خود را بر وارات برخی تجهیزات مقابله‌ای در این حوزه گذاشته است گفت: کشورهای اروپایی مقصد بسیاری از مواد مخدر کشف شده در کشور ماست.

وی با اشاره به وجود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مصرف‌کننده مستمر مواد مخدر کشور افزود: نرخ شیوع به مواد مخدر در کشور بیش از ۵ درصد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها