خبرهای داغ:
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در ۱۵ بقعه متبرکه در این شهرسالت با هدف اقامه عزای سید و سالار شهیدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۱۲۲۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علی اصغر مقیمیان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه حضرت سیدالشهدا (ع) در ماه‌های محرم و صفر و به منظور اقامه عزای امام حسین (ع) ۱۵ بقعه متبرکه و امامزاده در دامغان طرح سوگواره بصیرت عاشورایی را اجرا می‌کنند.
وی افزود: به منظور افزایش معرفت زائران و مجاوران این اماکن متبرکه ۴ مبلغ از شهر مقدس قم و ۴ مبلغ بومی به اسن اماکن اعزام شده اند تا نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایراد سخنرانی بپردازند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دامغان تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه‌های در طرح سوگواره بصیرت عاشورایی دامغان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع)، حسینیه سیدالشهدا (ع) محله دباغان، امامزا دگان عبدالعالی و عبدالمعالی (ع)، امامزاده قاسم (ع) زینبیه، امامزادگان علی و ولی (ع)، امامزادگان جعفرومحمد (ع)، امامزاده محمد (ع) دیباج، حسینیه محله امام و زیارتگاه بکیرابن اعین (رهبرگزار می‌شود.
وی به برگزاری همایش شیرخوارگان در دامغان اشاره و عنوان کرد: این همایش حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دامغان و همچنین در امامزاده محمد (ع) دیباج برگزار می‌شود.
مقیمیان گفت: همایش رهروان زینبی با حضور بانوان مومن شهر دامغان در روز ۱۲ محرم از ساعت ۹ صبح در امامزاده قاسم (ع) زینبیه برگزار می‌شود./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها