یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج برادران کشور در دامغان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۳۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مهدی میرجلیلی مسئول سازمان ورزش بسیج اظهار داشت: المپیاد استعدادیابی ورزش بسیج کشور که از 31 شهریور به مدت سه روز در دامغان با حضور 31 استان کشور آغاز شده بود، به پایان رسید. در این رقابت‌ها در رشته ووشو تیم اصفهان مقام نخست را به دست آورد و تیم‌های مازندران و زنجان، دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: استان کرمان در کاراته قهرمان شد، اصفهان مقام دوم را کسب کرد و تیم های آذربایجان شرقی و زنجان به صورت مشترک سوم شدند. همچنین تیم اصفهان بر سکوی نخست رقابت‌های تکواندو ایستاد و تیم‌های استان‌های تهران و مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. در رقابت‌های رشته تیراندازی نیز تیم‌های اصفهان اول، مرکزی دوم و تیم فارس سوم شدند.

میرجلیلی تصریح کرد: تیم پسران استان تهران در رقابت های جودو اول، تیم خراسان رضوی دوم و تیم خراسان شمالی مقام سوم را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: یازدهمین دوره المپیاد ورزشی بسیجیان برادر کشور تحت عنوان یادواره 92 هزار شهید بسیجی جام اقتدار که 150 داور کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند در دامغان با حضور یک هزار و 200 بسیجی در پنج رشته تیراندازی، جودو، کاراته، تکواندو و ووشو برگزار شد.

پایان المپیاد استعدادیابی برادران بسیج با معرفی تیم‌های برتر

پایان المپیاد استعدادیابی برادران بسیج با معرفی تیم‌های برتر

ارسال نظرات