«احد جمالی» گفت: نسل‌های جوان ما باید بحث بالندگی و فرهیختگی انقلاب اسلامی را در گام دوم رقم بزنند.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۰۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
«احد جمالی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز (دوشنبه) در نشست کمیته زنان و دفاع مقدس استان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دو مرحله شکل‌گیری، پیروزی و تثبیت را پشت سر گذاشته و امروز در مرحله بالندگی و فرهیختگی قرار دارد.

وی با بیان اینکه زنان در این سه مرحله نقش بی‌بدیلی داشته و اقتدار زیادی را از خود نشان دادند، افزود: در دفاع مقدس شاهد مادرانی بودیم که خودشان فرزندان‌شان را راهی جبهه‌های نبرد می‌کردند و زنانی که اگر با همسران‌شان مشارکت و همفکری نمی‌کردند شاید سرنوشت جنگ به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما منابع انسانی هوشمندی داریم و زنان و دختران ما پا به پای مردان و در برخی جا‌ها جلوتر از آن‌ها در زمینه مسائل علمی حضور دارند و بعضاً از عرصه شهرستانی و استانی به عرصه ملی و بین‌المللی نیز ورود کرده و شناخته شده هستند.

جمالی با بیان اینکه از زنان انتظار داریم که فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه دارند، عنوان کرد: نسل‌های جوان ما باید بحث بالندگی و فرهیختگی انقلاب اسلامی را در گام دوم تحقق بخشند.

وی ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس بلوک شرق و غرب همه به صورت یک‌پارچه از صدام حمایت می‌کردند؛ اما دفاع مقدس از جنس قیام عاشورا بود و همین موضوع عامل پیروزی‌های ما در این دوران شد.
ارسال نظرات